• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031912311
  • خبرنگار : 50649

مدیرعامل آبفا فارس مطرح کرد:

‌ تلاش برای پایدارسازی آب شرب شهرها و روستاهای فارس

‌ تلاش برای پایدارسازی آب شرب شهرها و روستاهای فارس

ایسنا/فارس مدیر عامل آبفا فارس، پایدارسازی آب شرب شهرها و روستاهای استان را مهم‌ترین راهبرد آبفا فارس در آینده عنوان کرد.

علی شبانی امروز، ۱۹ خرداد در دیدار با کاووس رضایی، فرماندار شهرستان ارسنجان مسائل موجود در روند آبرسانی به شهروندان این شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد و گفت: طی سنوات اخیر بر حسب نیازهای موجود در حوزه آبرسانی شهری و روستایی اقدامات موثر و خوبی توسط شرکت آبفا استان فارس در شهرستان ارسنجان انجام شده است.

وی اظهار کرد: در سال‌های گذشته خدمات مطلوب و مناسبی را به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی آبرسانی به مردم شهرستان ارسنجان انجام داده‌ایم؛ البته طرح‌ها و پروژه‌های خوبی نیز در راستای پایدارسازی آب شرب این شهرستان در دست اجرا داریم.

شبانی با بیان اینکه برای تأمین پایدار آب شرب مردم شهرستان ارسنجان طرح‌های بسیار خوبی در دستور کار است، تکمیل پروژه های ناتمام نیز از دیگر برنامه‌های شرکت آبفا فارس عنوان کرد و آن را منوط به در اختیار قرار گرفتن اعتبارات مورد نیاز دانست.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان فارس تأکید کرد: خادمان مردم در شرکت آبفا فارس همواره آماده اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راستای ارتقاء خدمات به مردم هستند.

وی با تأکید بر این نکته که نباید تصور شود رفع نیازمندی‌های حوزه آبرسانی صرفا از طریق اجرای طرح‌های توسعه‌ای میسر می‌شود، افزود: طرح‌های مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف آب، قطع انشعابات غیر مجاز، بهسازی و ارتقاء بهره‌وری تأسیسات آبرسانی، مهندسی مجدد و افزایش بازدهی منابع آب موجود و ... نیز به عنوان راهکارهای بسیار مهم و موثر می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

به گفته رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا استان فارس، مشارکت مردم و مسئولان محلی از مهم‌ترین لازمه‌های پیشبرد اهداف به منظور نیل به شرایط مطلوب در حوزه آبرسانی است.

در این نشست کاووس رضایی، فرماندار شهرستان ارسنجان نیز به بیان مسائل و نیازهای شهرستان ارسنجان در حوزه آبرسانی پرداخت و خواستار تداوم اقدامات سازنده در حوزه آبرسانی به شهرستان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha