• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403031912243
  • خبرنگار : 50136

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد

برگزاری ۶۰ برنامه ویژه هفته ازدواج در آذربایجان‌غربی

برگزاری ۶۰ برنامه ویژه هفته ازدواج در آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از برگزاری ۶۰ برنامه شاخص با محوریت ۸ موضوع ویژه هفته ازدواج در سطح استان خبرداد.

سپهری در گفت و گو با ایسنا در خصوص برنامه‌های این اداره کل در هفته ازدواج افزود: ماموریت اصلی ورزش و جوانان، برگزاری جشن‌های وصال (ازدواج آسان) در سطح استان به ویژه مناطق محروم از هفته ازدواج تا قبل از ماه محرم است. 

وی، شعار محوری این هفته را "ازدواج آسان، ازدواج آسمانی"، اعلام کرد و گفت: جشن‌های وصال با حضور خانواده‌های زوجین همراه با اهدای هدایا و برنامه‌های مفرح با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان در استان برگزار می‌شود. 

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: سال گذشته جشن‌های وصال با حضور ۴۰۰ نفر از زوجین برگزارشد که پیش‌بینی می‌شود امسال با توجه به افزایش تعداد شهرستانهایی که این جشن را برگزار می‌کنند، این تعداد به بیش از ۵۰۰ نفر برسد. 

سپهری از رونمایی سامانه ملی"وصال شیرین" خبر داد و گفت: این سامانه با هدف کاهش هزینه‌های ازدواج راه‌اندازی شده است و زوجین می‌توانند از خدمات این سامانه با نازل‌ترین قیمت‌ها برای جشن‌های ازدواج خود بهره‌مند شوند. 

وی با اشاره به حمایت وزارت ورزش و جوانان از مشاوره‌های ازدواج اظهارکرد: در هفته ازدواج، ۳ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در شهرستان‌های نقده، خوی و مهاباد افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از این ۳ مرکز، تعداد مراکز مشاوره تحت حمایت ورزش و جوانان استان به ۳۱ مرکز می‌رسد. 

سپهری در ادامه، همچنین از برگزاری جشنهای مفرح و نشاط آور و تجلیل از فعالین حوزه ازدواج و جمعیت در طول هفته ازدواج تا قبل از ماه محرم در سطح استان خبرداد و افزود: ۱۱۰ برنامه نیز توسط ۱۲ دستگاه اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان در طول هفته ازدواج برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha