• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403031912074
  • خبرنگار : 71588

نماینده رژیم صهیونیستی: آنروا جزو «سازمان‌های تروریستی» قرار بگیرد

نماینده رژیم صهیونیستی: آنروا جزو «سازمان‌های تروریستی» قرار بگیرد

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در واکنش به تصمیم سازمان ملل برای گنجاندن نام ارتش این رژیم در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان، به کابینه این رژیم توصیه کرد که آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد.

به گزارش ایسنا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهونیستی گزارش داد گلعاد اردان، سفیر این رژیم در سازمان ملل پیشنهاد درج نام آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در فهرست سازمان‌های تروریستی را مطرح کرده است.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهونیستی گزارش داد که تل‌آویو همچنین درحال بررسی اتخاذ تصمیمات دیگر در واکنش به تصمیم اخیر سازمان ملل از جمله قطع تمامی روابط با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل است.

اردان همچنین پیشنهاد عدم صدور ویزای ورود مقامات سازمان ملل متحد و روسای آژانس‌های آن و جلوگیری از فعالیت آنها در کرانه باختری را مطرح کرده است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل به هیات تل‌آویو در این سازمان اطلاع داده که این رژیم را در لیست سیاه رژیم‌های کودک‌کش سازمان ملل متحد قرار داده است.

این لیست که به «لیست ننگ» معروف است شامل کشورها، طرف‌ها و سازمان‌هایی است که به نقض حقوق کودکان پرداخته‌اند.

در مقابل، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اقدام سازمان ملل متحد در توصیف تل‌آویو به‌عنوان رژیم کودک‌کش، مدعی شد: امروز سازمان ملل با پیوستن به لیست حامیان «حماسِ آدم‌کُش»، خود را در لیست سیاه تاریخ قرار داده است!

وی در ادامه با نادیده گرفتن جنایات نظامیان صهیونیست و کشتار بیش از 36 هزار فلسطینی از هفتم اکتبر، ارتش رژیم صهیونیستی را «بااخلاق‌ترین ارتش جهان» نامید و گفت: «هیچکدام از قطعنامه مضحک سازمان ملل این واقعیت را تغییر نخواهد داد!»

در همین راستا، گلعاد اردان تصمیم آنتونیو گوترش برای قرار گرفتن ارتش این رژیم در لیست سیاه رژیم‌های کودک‌کش را به باد انتقاد گرفت و مدعی شد: «کسی که وارد لیست سیاه شده است دبیرکلی است که به تروریسم ترغیب کرده و ​​تصمیم‌های او با انگیزه نفرت از اسرائیل گرفته شده است.»

وی همچنین گفت «شرم بر او باد!» و افزود که تصمیمات دبیرکل سازمان ملل تنها به عوامل فعال، امید به ابقا می‌دهد و آنها را تشویق می‌کند که جنگ را طولانی‌تر کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha