• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031912069
  • خبرنگار : 50187

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

احیاء ۱۵۰۰ واحد تولیدیِ استان کرمان در دولت سیزدهم

احیاء ۱۵۰۰ واحد تولیدیِ استان کرمان در دولت سیزدهم

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه اشتغالزایی در دوره سه ساله ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی بی‌نظیر بود، گفت: در انتخابات باید به این شاخصه‌ها توجه کنیم، زیرا ما مدیریت کارتابلی نمی‌خواهیم، بلکه مدیر جهادی می‌خواهیم که در میدان باشد.

سردار محمدعلی نظری امروز شنبه ۱۹ خردادماه‌ در مراسم توزیع ۵۰۰ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان جنوب استان کرمان با محوریت شهرستان کهنوج اظهار کرد: در ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی گروه جهادی پزشکی طی ۶ روز در جنوب استان کرمان حضور داشتند و به ۱۰ هزار نفر خدمات پزشکی در ۱۵ رشته تخصصی ارائه دادند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات شهید آیت‌الله رئیسی برای محرومان، به انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گریزی زد و افزود: مردم باید شاخص‌های آیت‌الله رئیسی را مدنظر قرار دهند و همه پای صندوق رأی بیاییم تا هم به مدیریت جهادی شهید بزرگوار لبیک بگوییم و هم فردی را انتخاب کنیم که راه رئیس‌جمهور شهید و شاخص‌های مدیریتی وی را دنبال کند.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم تصریح کرد: قبلی‌ها گفته بودند دولت آقای رئیسی ۴۰ روز هم دوام نمی‌آورد و مجبور می‌شود، مذاکره کند و زیر بار مصوبات مذاکرات برود، اما این اتفاق نیفتاد و دولت سیزدهم، استقراض هم نکرد و کار را شروع کرد.

نظری گفت: ۹۰۰۰ کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل طی دولت سیزدهم در کشور عارضه‌یابی و رفع موانع تولید انجام شد و در کرمان هم ۱۵۰۰ کارخانه کوچک، متوسط و بزرگ را عارضه‌یابی و رفع موانع کردیم و به چرخه تولید برگرداندیم.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی در دوره سه ساله آیت‌الله رئیسی بی‌نظیر بود، تصریح کرد: در انتخاب خود باید به این شاخصه‌ها توجه کنیم، زیرا ما مدیریت کارتابلی نمی‌خواهیم، بلکه مدیر جهادی می‌خواهیم که در میدان باشد، چکمه‌هایش در سیل به پایش باشد، پاشنه‌های کفشش را بالا بکشد و به بدترین نقاط برود و درد مردم را ببیند و درک کند و تا حصول نتیجه هم کار را رها نکند.

نظری تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی پیگیر موضوعات بود و اگر کاری انجام می‌شد، از افراد تقدیر می‌کرد و اگر انجام نمی‌شد، آن مسئول را عزل می‌کرد و این اقدامات را از او دیدیم بنابراین نباید فریب افراد خودباخته را بخوریم .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha