• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403031912028
  • خبرنگار : 30147

فرماندار کاشمر مطرح کرد

طرح نهضت ملی مسکن یادگار رئیس‌جمهور شهید برای بی‌خانه‌ها

طرح نهضت ملی مسکن یادگار رئیس‌جمهور شهید برای بی‌خانه‌ها

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کاشمر گفت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از یادگارهای دولت آیت‌الله رئیسی برای بی‌خانه‌ها است.

حجت اله شریعتمداری در گفت و گو با ایسنا از اتمام عملیات اجرای فونداسیون واحدهای مسکونی مخصوص مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

 وی طرح نهضت ملی مسکن را یکی از یادگارهای دولت آیت‌الله رئیسی برای بی‌خانه‌ها دانست و افزود: ساخت ۹۵۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن یادگار رئیس‌جمهور شهید در نقاط مختلف شهرستان کاشمر در مدت ۳ سال است.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه‌دار شدن کسانی است که به هر دلیلی نمی‌توانند صاحب‌خانه شوند، افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته پروژه نهضت ملی مسکن در کاشمر از پیشرفت قابل‌توجهی برخوردار است.

 فرماندار کاشمر با بیان اینکه پروژه نهضت ملی مسکن در ۵ فاز احداث می‌شود، اظهارکرد: در راستای قانون جهش تولید مسکن، نهضت ملی مسکن کاشمر در ۵ سایت برنامه‌ریزی شد که سایت ۳۰ واحدی، ۱۲۶ واحدی، ۳۴ هکتاری و ۱۸۸ هکتاری از آن جمله هستند.

 وی با اشاره به اینکه در مجموع حدود ۴۰ هزار نفر در این واحدها ساکن خواهند شد، تصریح کرد: علیرغم اینکه تاکنون تعدادی از شهروندان در منازل خود ساکن شده‌اند تعداد قابل‌توجهی هم معرفی به بانک شده و تشکیل پرونده داده‌ و منتظر واریز هستند.

 شریعتمداری طرح نهضت ملی مسکن را یکی از مهمترین پروژه‌های دولت در تمامی کشور از جمله این شهرستان دانست و گفت: حسب آمارهای موجود حدود یک‌سوم جمعیت شهرستان کاشمر را مستاجرین تشکیل می‌دهند که پروژه نهضت ملی مسکن تأثیر بسیاری در خانه‌دار شدن آن‌ها دارد.

 وی خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت تاکنون بالغ‌بر ۱۹ هزار نفر در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون ۹۵۰۰ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

فرماندار کاشمر گفت: جزو اولین پروژه‌ها در استان هستیم که آماده‌سازی کامل و شبکه آب و برق را در سایت طرح نهضت ملی مسکن اجرا کرده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha