• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031911899
  • خبرنگار : 50441

امیدواری شیرازی‌ها به اتفاقات روز پایانی

امیدواری شیرازی‌ها به اتفاقات روز پایانی

ایسنا/فارس سرمربی فجرسپاسی امیدوار است که تیمش با اتفاقاتی که در روز پایانی جام آزادگان رخ می‌دهد، به لیگ برتر فوتبال صعود کند.

مهدی رجب‌زاده در خصوص پیروزی در بازی حساس مقابل نماینده استان آذربایجان شرقی به خبرنگار ایسنا گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در ۲۰ دقیقه اول فشار خوبی به حریف وارد کردیم. از فضاهای بین خطوط تیم مس سونگون توانستیم عبور کنیم، در توپ‌گیری، حمل سریع و پرسی که می‌کردیم، یکی دو موقعیت به دست آوردیم. حتی یکی از آن‌ها دروازه‌ خالی بود که نتوانستیم باز کنیم. فکر می‌کنم در پاس‌ها و ضربات آخر کمی عجله یا بی‌دقتی انجام شد.

سرمربی فجرسپاسی با اشاره به اینکه مس سونگون پس از گذشت حدود ۲۵ دقیقه به جو استادیوم عادت کرد و توانست بازی را پایاپای پیش ببرد، افزود: در این هفته و هفته‌های قبل روی ضربات ایستگاهی تمرینات زیادی کرده بودیم و خوشبختانه روی همین شیوه که برایش برنامه داشتیم، توانستیم به گلی برسیم که گره بازی را باز کرد. این گل، فشار روی بازیکنان را کاهش داد.

وی گفت: بازیکنان ما استرس داشتند، چون باید بازی را می‌بردیم. ۲ امتیازی که از رقیبمان در بالای جدول عقب بودیم باعث می‌شد فشار زیادی روی بچه‌های ما باشد. تیم خوب مس سونگون هم بعد از گلی که زدیم، روی غافلگیری و عدم تمرکز مدافعان ما بلافاصله می‌توانست گل برسد که خوشبختانه موقعیت آنها به گل تبدیل نشد تا با آرامش به رختکن برویم و با تمرکز خوبی نیمه دوم را آغاز کنیم.

رجب‌زاده در خصوص نیمه دوم نیز گفت: می‌دانستیم که تیم سونگون برای جبران گل خورده به میدان می‌آید و به همین دلیل سعی کردیم بازی منطقی‌تر دنبال کنیم. خوشبختانه روی تیزهوشی بازیکن ما و ضربه ناگهانی، به گل دوم دست پیدا کردیم و این اتفاق به ما در اداره بازی کمک بیشتری کرد.

بازیکن تیم‌های فجرشهید سپاسی و ذوب آهن اصفهان در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ شمسی ادامه داد: پس از گل دوم با آرامش زیادی بازی را کنترل کردیم. هر چند مس هم پشت دفاع ما را هدف گرفته بود و پاس‌هایی که به شکل چیپ پشت دفاع ما انداختند، یکی دوبار خطرساز شد اما هم دروازه‌بان ما عملکرد خوبی از خود نشان داد و هم خط دفاعی به سرعت خود را جمع و جور کرد و دروازه را بسته نگه داشت.

وی در خصوص گل سوم تیمش نیز گفت: بعد از گل دوم چند تعویض انجام دادیم و امید افشون که یک بازیکن سرعتی است را به میدان آوردیم. با ورود او، با ۵ بازیکن در خط هافبک بازی را ادامه دادیم تا عرض زمین را ببندیم و منتظر جلو کشیدن تیم حریف بودیم. به افشون هم گفته بودم که اگر خط آفساید را ببینی و به تو پاس بدهند، تک به تک می‌شوی که همین اتفاق هم افتاد. امید از آفساید در رفت و گل را زدیم و در ادامه هم بازی را کنترل کردیم.

ملی‌پوش سابق فوتبال شیراز به شایستگی تیم مس سونگون اشاره کرد و گفت: این تیم حتما می‌توانست در این بازی به گل برسد و باید خوشحال باشیم که در خط دفاعی و دروازه، بی نقص عمل کردیم.

رجب‌زاده ادامه داد: این برد را به مردم استان و هواداران خوب و با غیرت و پرشور فجرسپاسی که در این شرایط سخت هم ما را تنها نمی‌گذارند و حمایت می‌کنند، تقدیم می‌کنم و دستشان را می‌بوسم. مطمئن باشند در پایان فصل هم هر اتفاقی که بیفتد، ما تمام تلاشمان را کرده‌ایم، تمام وجودمان را گذاشته‌ایم.

سرمربی فجر در پایان اظهار کرد: چشم امیدمان به بازی آخر است و باید ببینیم تقدیر، قسمت و اراده خداوند چیست و چه اتفاقی خواهد افتاد. اما هواداران بدانند در بازی آخر هم تمام وجودمان را می‌گذاریم و کاملا امیدوارانه به صعود نگاه می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته تیم خیبرخرم‌آباد به عنوان تیم نخست جام آزادگان به لیگ برتر فوتبال صعود کرد و از بین تیم‌های فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز و چادرملو اردکان یزد، یک تیم دیگر راهی لیگ برتر خواهد شد.

در آخرین روز مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دوشنبه شب، ۲۱ خردادماه تیم فجرسپاسی باید در شهرستان جم به مصاف پارس جنوبی این شهر برود و چادرملو در شهر یزد میزبان دریای بابل است.

هر دو تیم در امتیاز ۷۰ برابر هستند و با وجود اینکه فجر از تفاضل گل بهتری برخوردار است، اما قوانین حاکم بر جام آزادگان می‌گوید آن تیمی در رتبه بالاتر قرار می‌گیرد که در بازی‌های رو در رو، عملکرد بهتری داشته باشد. بنابراین چادرملو که در هر دو بازی رفت و برگشت موفق به شکست نماینده شیراز شده است، فعلا تیم دوم جدول است و در صورت پیروزی در بازی پایانی، راهی لیگ برتر فصل آینده خواهد شد. اما فجرسپاسی برای صعود، علاوه بر پیروزی در بازی آخر خود، به توقف یا شکست چادرملو در مقابل نماینده استان مازندران نیز نیاز دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha