• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403031911881
  • خبرنگار : 71516

مقام حزب‌الله لبنان: جنگ آتی با اسرائیل جنگ پایانی خواهد بود

مقام حزب‌الله لبنان: جنگ آتی با اسرائیل جنگ پایانی خواهد بود

یک مسؤول حزب‌الله لبنان تاکید کرد کسانی که این حزب را به جنگ تهدید می‌کنند از امکانات و توانایی‌های واقعی حزب‌الله لبنان خبر ندارند.

به گزارش ایسنا، «نواف الموسوی» مسؤول پرونده منابع و مرزها در مقاومت اسلامی لبنان گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل در زرادخانه خود سلاحی را که برای جنگ با لبنان به آن نیاز دارد در اختیار ندارد. رژیم اشغالگر برای جنگ علیه لبنان نیاز به سلاح‌های واشنگتن دارد. جنگ آتی با اسرائیل جنگ پایانی خواهد بود و بعد از هرگونه جنگی با لبنان منطقه دیگر مثل قبل نخواهد بود.

وی در مصاحبه با المیادین گفت: مقاومت استفاده از سامانه دفاع هوایی علیه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی که شهروندان لبنانی را می‌ترساند، لازم می‌داند. سلاحی که مقاومت اسلامی لبنان از آن علیه دشمن استفاده می‌کند، لازم است. مقاومت همچنین سلاح‌هایی دارد که هنوز آن را اعلام نکرده است.

الموسوی درباره هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت: امکانات جاسوسی که رژیم اشغالگر در مرزها با لبنان از آن استفاده می‌کند قادر است مساحت‌هایی را حتی تا اروپا پوشش بدهد برای همین لازم بود مقاومت این دستگاه‌ها را هدف قرار بدهد.

وی گفت: تمام رهبران رژیم اشغالگری که لبنان را به جنگ تهدید می‌کنند از توانایی‌های واقعی مقاومت خبر ندارند. اگر جنگی رخ بدهد جنگ پایانی خواهد بود.

این مسؤول حزب‌الله لبنان تاکید کرد: سازمان ملل از زمان صدور قطعنامه ۱۷۰۱ بیش از ۴۰۰ نقض این قطعنامه در هر ماه توسط اسرائیل را ثبت کرده است. نخست وزیر و رئیس پارلمان لبنان با هیئت‌های غربی درباره وضعیت مرزها مذاکره می‌کنند.

وی درباره وضعیت داخلی لبنان گفت: مقاومت دنبال سرمایه‌گذاری روی درگیری‌ها در جبهه جنوبی در داخل لبنان و به ویژه پرونده ریاست جمهوری نیست. هدف مقاومت درباره درگیری با رژیم اشغالگر واضح است و آن مشغول کردن دشمن و فشار بر آن برای توقف جنگ غزه است.

الموسوی شجاعت مقاومت فلسطین در غزه را تحسین کرد و گفت: مقاومت فلسطین بعد از هشت ماه از جنگ همچنان به حملات خود علیه دشمن ادامه داده و خسارت‌های سنگینی را به آن وارد می‌کند. اگر برادران ما در غزه عملیات طوفان الاقصی را آغاز نمی‌کردند اکنون باید فاتحه مساله فلسطین را می‌خواندیم. کار مقاومت فلسطین واکنش به اشغالگری اسرائیل بود و آنچه اسرائیل انجام داد نسل کشی است. برخی دولت‌های غربی معتقدند روشی که ارتش اسرائیل با آن می‌جنگد فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۱۳:۴۴

به یاری خدا دماغ مستکبرین به خاک مالیده خواهد شد .ان حزب الله هم الغالبون.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۱۳:۴۷

بنام خداوند منتقم مبارزان لبنانی و یمنی و سوری و عراقی و ایرانی و...وقت ان رسیده است که در یک اقدام اساسی ریشه صهیونیسم را از منطقه بکنیم و به زباله دان تاریخ بیفکنیم و سردمداران جنایتکارشان را نیز بسزای اعمال ننگینشان برای سایر ارازل غربی باشد و بایدن زپرتی تروریست صهیونیست را همان دانشجویان مقاومت امریکایی باید بخاک سیاه بکوبند تا ارازل لابی صهیونیستی نیز برای همیشه خفه شوند.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۱۴:۲۵

حزباالله اگر بخواهد جنگ را آغاز کند بدون شک رژیم جعلی دیگر کارش تمام است ولی جنگ است و سیاست خود آمریکا هم میداند تخمی که کاشتند بثمر نخواهد نشست ولی زور شان را میزنند شاید کاری بکنندولی انشاالله شکست در کمین آنهاست بزودی.با یاری خدای قادر و توانا.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۱۴:۳۶

درود برشرف حزب اله چشم در برابر چشم باشد این عدالت خداوند است اگر از شهروندان لبنانی شهید میشوند حتما از شهروندان رژیم کودک کش به درک حاصل کنید تا بلکه مردم رژیم به ستود آمده واین سگ وحشی را برکنار کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۱۷:۱۹

زنده باد مقاومت مردان غیور فلسطین