• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403031911821
  • خبرنگار : 50177

‌چله خدمت در لرستان برگزار می‌شود

‌چله خدمت در لرستان برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برگزاری چله خدمت به نیابت از سید محرومان شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و یاران همراهش در استان خبر داد.

فریبا ولی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله دکتر رئیسی، اظهار کرد: اخلاص، اخلاق‌مداری، صبوری و دوری از حاشیه‌سازی و حاشیه‌بازی و دلسوز حتی نسبت به مخالفان از ویژگی‌های بارز شهید جمهور بود.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور فقید، فردی پرکار و عابدی شب‌زنده‌دار بودند و همین ویژگی‌ها باعث شده که همگان به عنوان یک شخصیت کم‌نظیر در عصر خود از ایشان یاد کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان بیان کرد: حضور ایشان در بین اقشار به ویژه در میان مردم نیازمند و مناطق محروم سبب گره‌گشایی بسیاری از مشکلات این افراد شد و ایشان به میز ریاست رغبتی نداشتند و همیشه در صحنه‌ها حضور داشتند و نشاط و آرامش خود را خاصه در میان مردم می‌دانستند.

ولی‌پور گفت: به مناسبت تکریم شهید جمهور و همراهانش، پویش چله خدمت در لرستان برگزار خواهد شد و در همین راستا از دستگاه‌های اجرایی، سمن‌ها، بخش خصوصی، نیروهای جهادی و گروه‌های خیریه، فرهنگیان، دانشگاهیان، دانشجویان، دانش‌آموزان و مادران و دختران لرستانی دعوت می‌کنیم هر نوع خدمتی را که در این ۴۰ روز برای جامعه انجام می‌دهند به نیت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و یاران همراهش  باشد و در نهایت مجموع فعالیت‌های خود را در قالب تصویر، نوشتار و یا ویدئو مشارکت به شماره پیام‌رسان ایتا ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ برای دفتر اموربانوان و خانواده استانداری لرستان ارسال کنند.

وی پویش یاد یاران (سوگواره شهدای خدمت در سراسر استان)، پویش آئین مویه‌خوانی و مرثیه‌سرایی مادران لرستانی، ختم قرآن کریم (صفحه خوانی) هدیه به ارواح شهدای خدمت، پویش برگزاری کلاس‌های تقویتی ویژه دانش‌آموزان بی‌بضاعت، پویش تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم ویژه نوجوانان و دانشجویان، نشر بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی در پیام رسان‌های داخلی، راه‌اندازی کاروان سلامت و ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق کمتربرخوردار، برگزاری نشست‌های معرفتی با موضوع معرفی شخصیت‌های امامین انقلاب به نوجوانان، بارگذاری زندگینامه شهدا در پیام رسان‌های داخلی، برگزاری نشست‌های تبیینی با موضوع معرفی شاخص‌های افراد اصلح ریاست جمهوری، برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و ... را از دیگر اقدامات دفتر اموربانوان استانداری لرستان برشمرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha