• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403031911785
  • خبرنگار : 50214

برگزاری رویداد شهید شهرکی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در محلات یزد

برگزاری رویداد شهید شهرکی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در محلات یزد

ایسنا/یزد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری رویداد شهید شهرکی با حضور ۱۵۰ نفر از کنشگران فرهنگی استان با هدف توانمندسازی و برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی در محلات خبر داد.

حجت‌الاسلام «علیرضا نجیمی» با اشاره به برگزاری رویداد «شهید شهرکی» در یزد، اظهار کرد: این رویداد در ادامه عملیات‌ها و رویدادهای گذشته بنیاد هدایت قرار داشته و پیش از این رویدادهای شهید آرمان و شهید اصلانی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این رویداد آموزشی در جهت برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی در محلات برگزار می‌شود، افزود: این رویداد در راستای ارتقا و پیشرفت محلات و بازیابی جایگاه اصلی مساجد است‌ که در این خصوص دوره‌های توانمندسازی ویژه امامان محلات و کنشگران مسجدی و اجتماعی اجرا می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: با توجه به این که پایگاه‌های اصلی امامان محلات، مساجد مناطق محروم و کم برخودار هستند، این رویداد به منظور توانمندسازی امامان محلات در مناطق دارای آسیب و توانمندسازی در مسیر جهاد تبیین برگزار خواهد شد.

 نجیمی تصریح کرد: رویداد شهید شهرکی با حضور ۱۵۰ نفر از امامان محلات، ارکان محلات و مساجد، هیئت امنا مساجد، جوانان، نیروهای بسیج در پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه، شبکه بانوان بانور، کنشگران فرهنگی خواهر و برادر برگزار می‌شود.

وی با بیان این که بنیاد هدایت به صورت فصلی نشست‌های تخصصی خود را در سطح کشور اجرا می‌کند، گفت: نشست یک روزه شهید شهرکی در یزد به صورت کارگاهی و با حضور پنج نفر از مربیان برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی یزد، نجیمی خاطرنشان کرد: این رویداد عملیات محور بوده و سرفصل‌هایی از جمله اینکه عملیات‌های فرهنگی چه شاخصه‌ها و مؤلفه‌هایی دارد، مجموعه اقداماتی که باید برای طراحی یک عملیات انجام بشود، دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha