• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403031811683
  • خبرنگار : 71592

لیبرمن: پس از ۸ ماه جنگ، «رسوایی کامل» نصیب اسرائیل شد

لیبرمن: پس از ۸ ماه جنگ، «رسوایی کامل» نصیب اسرائیل شد

وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه کابینه نتانیاهو در جنگ با حماس و مقابله با مقاومت لبنان شکست خورده است، تاکید کرد با گذشت ۸ ماه از جنگ غزه، تنها سهم رژیم صهیونیستی رسوایی است.

به گزارش ایسنا، «آویگدور لیبرمن» وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» اذعان کرد پس از ۸ ماه جنگ، به جای پیروزی کامل، «رسوایی کامل» نصیب این رژیم شده است.

رژیم صهیونیستی از ابتدای حمله به غزه مدعی است به دنبال دستیابی به اهداف ادعایی خود از جمله نابودی حماس و آزادی اسرای غزه است؛ ادعایی که تا کنون عملی نشده است.

به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، لیبرمن امروز جمعه گفت کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شمال فلسطین اشغالی را از دست داده است و همچنان در برابر حزب‌الله لبنان تسلیم است و مقاومت لبنان هر کاری که بخواهد انجام می‌دهد.

وی افزود کابینه نتانیاهو پس از گذشت ۸ ماه از جنگ هنوز نه توانسته جنبش حماس را نابود کند و نه اسرای صهیونیستی را بازگرداند.

در همین زمینه، «آوی دیختر» عضو کابینه کوچک رژیم صهیونیستی هم اعتراف کرد: حقیقت این است که حماس هفتم اکتبر در عرض یک ساعت ما را به اشغال خود درآورد و این گویای همه چیز است.

«یعقوب عمیدرور» رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم در خصوص تحولات شمال فلسطین اشغالی گفت جنگ در شمال دشوار خواهد بود و موشک‌های حزب‌الله به همه جای فلسطین اشغالی خواهد رسید.

رسانه‌های صهیونیستی نیز هشدار دادند به واسطه قدرت بالای جنبش حماس در رهبری و ایستادگی، نباید این جنبش را دست کم گرفت.

این رسانه‌ها درخصوص محور مقاومت لبنان هم گوش‌زد کردند که پس از چند ماه جنگ و درگیری، توان نظامی محور مقاومت لبنان همچنان دست نخورده باقی مانده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۰۸:۳۵

الا إن حزب الله هم الغالبون انشاءالله اسقاطیل رو به افوا و نابودیه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۰:۰۶

انشاالله بزودی اسرائیل جنایتکار و تروریست و کودک کش از روی زمین محو خواهد شد انشاالله

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۰:۲۷

بیخود نیست که در قران کریم خداوند فرموده است که ما دشمنان اسلام را از احمق ترین افراد انتخاب کرده ایم حال برای ملت های جهان با این عمل کرد جنایتکارانه گروهک تروریستی صهیونیستی اسراییل در قتل و عام چهل هزار کودک و زن و مرد بیگناه در غزه و انهدام منازلشان و هشتاد هزار زخمی در غزه فلسطین کاملا ثابت شد که این صهیونیستها چه جانوران هار و وحشی و خون اشام و دریده ای هستند لذا همین روند است که خود بخود صهیونیسم را در جهان رسوا و سپس نابود می سازد.