• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403031811508
  • خبرنگار : 71560

نخعی راد: تیم رسانه ای دولت سیزدهم کار با ارزشی برای دوری از حاشیه سازی ها انجام داد

نخعی راد: تیم رسانه ای دولت سیزدهم کار با ارزشی برای دوری از حاشیه سازی ها انجام داد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تیم رسانه ای دولت سیزدهم از جنبه عمومی خیلی خوب و فعالانه عمل کرد.

علی اصغر نخعی راد درگفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت های رسانه‌ای دولت شهید آیت الله رئیسی، بیان کرد: عملکرد تیم رسانه ای دولت سیزدهم دو بخش داشت. در وهله اول تلاش کرد تا وارد حاشیه‌ها نشود. کار خود را انجام می داد و خیلی به مطالبی که بعضا مغرضانه در فضای رسانه‌ای مطرح می‌شد، توجه نداشت. این کار با ارزشی بود که تیم رسانه‌ای دولت سیزدهم انجام داد.

وی در ادامه اظهار کرد: از نگاه بنده باید این نگاه ادامه پیدا کند. در هر دولت ارزشی باید این نگاه ارزشی در حوزه رسانه‌ای ادامه پیدا کند. از نگاه بنده تیم‌های رسانه‌ای دولت‌های آینده نیز باید از این نحوه فعالیت الگو بگیرند. تیم رسانه‌ای دولت از جنبه عمومی خیلی خوب و فعالانه عمل کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اما تیم رسانه‌ای دولت آنطور که باید و شاید نتوانست اقدامات دولت را منعکس کند. دولت سیزدهم اقدامات خیلی بزرگی انجام داد و عملا کشور را به کارگاه تبدیل کرده بود. اما حجم این کار انعکاس کافی در فضای رسانه ای کشور نداشت. شاید کم تر از ۲۰ درصد فعالیت های دولت منعکس شد. این نقدی که بنده کردم به عملکرد بد رسانه‌های مقابل دولت باز می‌گردد. متاسفانه بعضا رسانه‌های ما انصاف و تقوا را رعایت نمی‌کنند. اگر همه آن‌ها به میدان آمده و اقدامات دولت را منعکس می‌کردند، قطعا سنگینی بار بر روی تیم رسانه‌ای دولت قرار نمی‌گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: زمانی که بوق و کرنا در یک محلی بالا می‌رود، صدای یک فرد به جایی نمی‌رسد. در خصوص فعالیت تیم رسانه‌ای دولت نیز این موضوع صدق می‌کند. متاسفانه برخی رسانه‌هایی که با پول بیت المال امورات خود را می‌گذرانند، به جای اینکه اقدامات دولت را منعکس کنند و اگر نقدی می بییند منصفانه مطرح کنند،  با هجمه و دروغ پردازی و سر و صدا به سراغ حاشیه سازی رفته و تلاش می‌کنند تا موفقیت‌های دولت به گوش مردم نرسد.

وی در ادامه بیان کرد: این وضعیت موجب می‌شود تا هر دولتی که می آید و کارهای خوبی انجام می دهد، تیم رسانه ای آن نتواند آنطور که باید این فعالیت ها را منعکس کند. باید این وضعیت اصلاح شود. مجلس باید ورود پیدا کند و رسانه‌هایی که جو جامعه را مسموم می کنند، با قوانین مناسب زمین گیر کند و اجازه ندهد با جوسازی و دروغ پردازی انتشار واقعیت ها را تحریف کنند.

وی افزود: در مورد اینکه تیم رسانه‌ای دولت تلاش کرد تا وارد حاشیه ها نشود، بسیار نگاه ارزشمندی است. بنده به یاد ندارم شهید رئیسی از یک نفر شکایت کرده باشد.  علی رغم اینکه افراد هتاک فراوان علیه ایشان حرف زدند، ایشان شکایتی ثبت نکردند. در حالی که اگر دولت قبل بود صدها پرونده تشکیل می‌شد و مجازات می‌شدند. بزرگواری و کرامت شهید رئیسی مثال زدنی بود. این نگاه باید ادامه یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha