• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403031711364
  • خبرنگار : 71299

فرماندار ویژه دهلران:

مأموریت ما برگزاری انتخابات حداکثری است

مأموریت ما برگزاری انتخابات حداکثری است

ایسنا/ایلام نشست هیأت‌های نظارت و اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دهلران با حضور فرماندار ویژه دهلران، معاون سیاسی فرماندار، اعضای هیأت‌ها برگزار شد.

«لطیف صادقی» امروز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳، در این نشست  با تسلیت شهادت رئیس جمهور گفت: هیأت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وظایف سنگینی برعهده دارد که باید با رعایت اصل بی‌طرفی و رعایت مر قانون این وظیفه را به نحو احسن به سرانجام برساند.
وی با تأکید بر اینکه ما امانتدار نظام هستیم و امانتدار جریان سیاسی خاصی نیستیم اظهار کرد: هیأت اجرایی با دقت و هوشیاری و بدور از هر گونه دخالتی کار خودش را بر اساس قانون پیگیری و انجام دهد.
فرماندار ویزه دهلران یادآور شد: مأموریت ما برگزاری سالم انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.
صادقی بر ضرورت تلاش برای انتخاباتی باشکوه در شهرستان تأکید کرد و گفت: وظیفه ما رعایت قانون، رعایت اصل بی‌طرفی، توجه به مر قانون و فراهم کردن زمینه برای جلب  مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است.
وی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و افزود: حضور گسترده مردم موجب یأس و ناامیدی دشمن و تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور خواهد شد و از مردم دعوت می شود این بار نیز با حضور پر رنگ خود در پای صندوق های رای پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام و انقلاب بدهند.
معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم به تعداد اعضای هیات اجرایی اشاره و افزود: هیات اجرایی همان ترکیب هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می باشد.

«نعمت‌الله حاتمی» بر پیگیری روند انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر اساس جدول زمانبندی تأکید کرد و افزود:تعداد شعب همان تعداد شعب انتخابات مجلس دوازدهم است.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دهلران، وی از آمادگی هیأت‌های اجرایی و نظارت برای انجام وظایف خود بر اساس برنامه زمانبندی خبرداد و گفت: همه تمهیدات لازم برای انتخاباتی با شکوه در این شهرستان اندیشیده شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha