• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031711332
  • خبرنگار : 50649

رئیس محیط زیست لامرد خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ساخت بزرگترین آب انبار تغذیه حیات وحش در لامرد 

آغاز عملیات اجرایی ساخت بزرگترین آب انبار تغذیه حیات وحش در لامرد 

ایسنا/فارس رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد اظهار کرد: به همت خیرین و دوستداران حیات وحش شهرستان لامرد و خنج در منطقه کوه هوا در هفته محیط زیست کار خاکبرداری و ساخت بزرگترین آب انبار تغذیه حیات وحش در این منطقه آغاز شد.

حمزه برومندفر امروز، ۱۷ مردادماه در حاشیه بازدید از این عملیات گفت: به دلیل شرایط سخت و خشکسالی‌ها و طولانی بودن مسیر و سختی انتقال آب جهت تغدیه حیات وحش  ساخت این آب انبار ضرورت داشت.

وی افزود: این آب انبار در مسیر جمع‌آوری آب باران و به ظرفیت ۳۰۰ هزار لیتر و با هزینه بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان  ساخته می‌شود.

به گفته برومندفر با شروع به کار ساخت آب انبار با مشارکت خیرین در هزینه‌های ماشین آلات و آبرسانی صرفه‌جویی می‌شود و آب سریع‌تر و بهتر در منطقه تامین و توزیع خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لامرد ادامه داد: در این کار خیر منطقه عملیاتی پارسیان، منابع طبیعی شهرستان خنج، شرکت پیمانکاری شاهین تلاش هندیجان، اداره راه و شهرسازی شهرستان لامرد، فرمانداری و خیرین و طبیعت دوستان شهرستان لامرد و مهر کمال همکاری و همراهی را داشته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

درود برشما دوستداران طبیعت منطقه وحیات وحش

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۸ ۲۲:۰۹

درود بر شما کار خوب را همه دوست دارند خدا به خیرینی که دراین امر خدا پسندانه شرکت کردند خیر وبرکت بده

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۸ ۲۲:۰۹

اجرکم عنداالله . طبیعت یعنی زندگی

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۰۸:۳۸

درود بر شرف همه کمک کنندگان و دست اندرکاران این کار فوق العاده زیبا و خداپسندانه آدم موقعی که اینجور کارها رو میبینه و یا متوجه میشه ، قلبا و عمیقا خوشحال میشه ، امیدوار میشه که هنوز آدم‌های نازنین و دوست داشتنی و احترام برانگیز هستند که به فکر این حیوانات و پرندگان بی زبون و بیگناه هستند و حاضرن برای کمک به این بی زبون ها هزینه کنن ، کمک کنن تجربه شخصی من میگه که:یکی از بهترین و پاک سرشت ترین آدمها دقیقا اونایی هستند که به فکر مشکلات و درد و رنج حیوانات و پرندگان هستند و براشون هزینه میکنن و تلاش میکنن شک نکنیم که پیش خدای عالم این انسان های پاکزاد و خوش قلب ، دوست داشتنی تر و سربلندتر هستند و همیشه هم تو کارهاشون موفق و کامیاب هستند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۰۹:۴۲

عالی

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۴:۲۹

خوبه امابایدحواستون به شکارچی هاباشه اینها ازتشنگی حیوانات سواستفاده میکنن واوناروشکارمیکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۵:۵۸

خیلی خوب. دمتون گرم. فقط خواهشا مهندسی بسازید که هم آبگیریش خوب باشه هم آسیب پذیریش کم باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۶:۰۲

احسنت درود خدا براین دوستداران طبیعت

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۹:۴۹

درود ب شما این کار خیلی شایسته است خدا قوت

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۲۰:۵۴

افرادی که چنین کاری میکنند یقینا بهشت رو برای خود و والدین خود تضمین میکنند هر لیتر آبی که برای حیات وحش تهیه کنه اجر بیشتر از ساخت مسجد داره خدا توفیق خدمت به مخلوقات خدا رو نصیب همه کنه انشاالله که کار شیرینی هست