• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031711175
  • خبرنگار : 50187

رئیس بسیج کارگری کشور:

کسانی که آب به آسیاب دشمن ریختند، مورد اعتماد مردم نخواهند بود

کسانی که آب به آسیاب دشمن ریختند، مورد اعتماد مردم نخواهند بود

ایسنا/کرمان رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: برخی که تا دیروز آب به آسیاب دشمن می‌ریختند، مورد اعتماد مردم نخواهند بود و مردم بصیر می‌دانند چه شخصیتی را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد.

حمیدرضا الله‌بداشتی امروز ۱۷ خردادماه در همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت‌ها و کارخانجات استان کرمان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از مباحث مهم گفتمانی کشور است، اظهار کرد: بسیج بزرگ ترین تشکل مردمی انقلاب است که هر جا نیاز بوده، وارد شده و با قدرت بسیج گنندگی توانسته در عرصه‌های مختلف مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی، حوزه‌های دانش آموزی، دانشجویی و ... را با هم افزایی و مردم پایگی حل کند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه بسیج «تبدیل تهدیدها به فرصت» است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس آموختیم که فعل توانستن را صرف کنیم و با این آرایش اقتصادی می‌توانیم بر موانع فائق شویم و آرایش اقتصادی ما باید آرایش دفاع مقدس باشد.

الله‌بداشتی بیان کرد: ما تجارب ارزنده و الگوهای موفقی داریم و اگر امروز عرصه نظامی ما بازدارندگی دارد، پس ما می‌توانیم و با روحیه و مدیریت جهادی است که می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی فائق بیاییم.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه امروز مدل و الگو از جنس اقتصاد مقاومتی داریم، گفت: بیش از ۲۰ استان کشور توانسته‌اند این الگوی اثربخش را شناسایی و جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی را برگزار کنند.

وی ادامه داد: هدف از این جشنواره الگوسازی در جامعه کار و تولید، ایجاد رقابت سالم در واحدهای تولیدی، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و صنعتی و هدایت خانواده تولید در عرصه اقتصاد مقاومتی بوده است.

الله‌بداشتی تصریح کرد: تمام تلاش بر این بود تا موانع پیش روی تولید برداشته شود تا شعار سال محقق شود و در غیر این صورت جهش تولید عملی نمی‌شود.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی بر پایه مردم است و اگر این راهبرد توانست تحریم‌ها را بی اثر بکند، توسط کارگران بصیر و نجیب ما و مهندسان در واحدهای تولیدی محقق شد؛ تولیدی که با کیفیت افزایی بازارسازی کند، می‌تواند رقابت کند و اگر بازارمحور نباشد، می‌شود تک محصولی و نهایتا به سمت سقوط پیش می‌رود.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور گفت: امروز توانمندی ما دانش بنیانی، مهندسان جوان، کارگران و مردم شریف و رهبری هستند که مساوی با ایران مقتدر در مسیر پیشرفت است و تلاش بر این بوده پس از ارزیابی و داوری، واحدهایی دارای رتبه بالاتر را برای اعطای نشان اقتصاد مقاومتی انتخاب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: بار دیگر مردم شریف ایران نشان خواهند داد که پا به پای ولایت حرکت خواهند کرد و دیدیم در شهادت آیت الله رئیسی چرخ‌های اقتصاد کشور با دستور رهبری ادامه یافت و به دنیا نشان داد علی رغم این ضایعه غمبار، نظام نایستاد و چرخه نظام به سمت تعالی حرکت کرد.

الله‌بداشتی تصریح کرد: همانطور که مردم در بدرقه شهید حضور داشتند، مکمل این حماسه را در انتخابات خواهند داشت و هرکس تریبون دارد باید در راستای بصیرت‌افزایی کار کند.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور گفت: برخی که تا دیروز آب به آسیاب دشمن می‌ریختند، مورد اعتماد مردم نخواهند بود و مردم بصیر می‌دانند چه شخصیتی را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد.

وی ضمن تاکید بر مشارکت مردم و انتخاب اصلح، جهاد تبیین و جهاد خدمت رسانی، بیان کرد: بعد از آقای رئیسی سطح ریاست جمهوری ارتقاء یافته و بهترین‌ها بایستی انتخاب شوند و این حوزه جای هرکسی نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha