• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403031711146
  • خبرنگار : 71938

مالکی: شهید آیت الله رئیسی بر انجام و سرعت در پروژه‌های آبی سیستان و بلوچستان تاکید داشتند

مالکی: شهید آیت الله رئیسی بر انجام و سرعت در پروژه‌های آبی سیستان و بلوچستان تاکید داشتند

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به احتمال خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان، شهید آیت الله رئیسی بر انجام و سرعت در پروژه‌های آبی استان همواره تاکید داشتند.

فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا درباره نماینده مردم زاهدان درباره افتتاح چند طرح در بخش صنعت آب، برق و گاز در سیستان و بلوچستان و ادامه راه خدمت شهید آیت الله رئیسی اظهار داشت: در دولت شهید گرانقدر آیت الله رئیسی یک سری اقدامات بسیار خوبی برای استان پهناور سیستان و بلوچستان انجام گرفت که حائز اهمیت است.  در میان این اقدامات، پروژه‌های آبی در اولویت قرار داشت. سرعت پروژه خط انتقال آب از دریای عمان در دولت سیزدهم افزایش یافت. با توجه به احتمال خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان، شهید آیت الله رئیسی بر انجام و سرعت در پروژه‌های آبی استان همواره تاکید داشته‌اند.

وی ادامه داد: موضوع حقابه استان از رود هیرمند نیز هیچ زمان از دستور کار دولت سیزدهم و نمایندگان مجلس استان سیستان و بلوچستان خارج نشد و درحال حاضر نیز درحال پیگیری است. اما در سفری که قرار بود شهید رئیسی به استان سیستان و بلوچستان داشته باشند، موضوع دستگاه‌های آب شیرین کن برای شهرهای زابل و زاهدان در دستور کار قرار داشت که امروز با حضور وزرای مربوطه انجام گرفت و وزارت نیرو خیلی زود با حفر چاه‌های مربوطه و واردات دستگاه‌های آب شیرین کن این ماموریت را انجام داد. این عملیات‌ها تا زمان افتتاح و اجرایی شدن پروژه انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان و خراسان ادامه خواهد داشت.

مالکی در پایان یادآور شد: پروژه‌های گازی استان نیز توسط وزیر نفت افتتاح و عملیاتی خواهد شد که یکی از اقدامات بسیار خوب برای گازرسانی به نقاط دور افتاده سیستان و جنوب زاهدان بوده است. همه این موارد نشان می‍‌دهد پس از شهادت آیت الله رئیسی نیز مسیر خدمت ایشان و دولتشان به مردم کشور ادامه داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha