• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403031711043
  • خبرنگار : 50107

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس‌:

دولت بعدی باید در امتداد ‌دولت سیزدهم باشد

دولت بعدی باید در امتداد ‌دولت سیزدهم باشد

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بعدی باید در امتداد ‌دولت سیزدهم باشد. امروز مانند یک جراحی است و رئیس‌جمهور آینده باید اعتقاد به ادامه این مسیر داشته باشد وگرنه کشور با بحران مواجه می‌شود.

نصرالله پژمانفر امروز ۱۷ خردادماه، در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت، بهره‌برداری رسمی از دوربرگردان غیر همسطح شهید میرزایی و افتتاح ۳۳ پروژه شهری در منطقه ۳ شهرداری مشهد اظهار کرد: ما مشکلات زیای را در شهر مشهد داشتیم که در حال حاضر شتاب حل مسائل ریز و درشت با جدیت پیش می‌رود.

وی افزود: در منطقه ۳ مشهد مساله مالکیت و مسائلی با اوقاف وجود دارد که باید به راه حل برسیم و جمع‌بندی اوقاف را داشته باشیم. باید حداکثر توان و ظرفیت در ارتباط با حل این مساله ارائه و ادامه این مسائل در تهران پیگیری شود.

پژمانفر بیان کرد: خدا لطف کرده و توفیق نوکری مردم را جلوی پای ما قرار داده که این نعمتی از نعمت‌های الهی است. هر کس از این نعمت بهره‌مند شود، خدا او را عزیز می‌کند. آیت‌الله رئیسی نیز خدمت به مردم را یک خدمت خالصانه و توفیق برای خود می‌دانستند، گاهی نامه‌های کوچکی که مردم می‌دادند را خودشان می‌خواندند و دستور می‌دادند و می‌فرمودند خیر و برکت در این کارها است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  شهید رئیسی، دولت را در شرایط سخت و بحرانی تحویل گرفتند، اما یچ وقت نگفتند ویرانه‌ای تحویل گرفتیم، بلکه گفتند پذیرفتیم و باید ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: آن زمان شرایط در کشور بسیار سخت بود و قابل تصور نبود که دولت برای آن ماه پول پرداخت حقوق نداشته باشد، کرونا، وضعیت خزانه و بسیاری از مسائل دیگر هم وجود داشت اما رئیس‌جمهور ایستاد و خدا به این اخلاص برکت داد.

پژمانفر با بیان اینکه دولت بعدی باید در امتداد این دولت باشد، عنوان کرد: امروز مانند یک جراحی است که به طور مثال قلبی باز شده و در جریان این جراحی سخت، ادامه کار باید توسط شخص دیگری انجام شود. رئیس‌جمهور آینده باید اعتقاد به ادامه این مسیر داشته باشد وگرنه کشور با بحران مواجه می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از عملکرد اعضای شورای شهر تصریح کرد: هیچ وقت ما در شهر مشهد تا این اندازه شاهد حل مسائل مردم نبودیم. نگاه برخی از اعضای شورا در ادوار گذشته کارهای پوپولیستی بود. باید مقایسه شود که در ادوار گذشته چقدر برای مترو در این شهر کار شده و الان چقدر است؟ در ارتباط با مسائل مردم چه اقداماتی انجام شده و اکنون چگونه است؟ به مردم گزارش دهید. خودمان هم نباید در درون خودمان مسائل را کوچک کنیم. اختلاف سلایق نباید موجب شود که این مسائل دیده نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha