• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031711025
  • خبرنگار : 50187

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

‌با منش و سبک مدیریتی شهید رئیسی به اهداف نظام و انقلاب می‌رسیم

‌با منش و سبک مدیریتی شهید رئیسی به اهداف نظام و انقلاب می‌رسیم

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مدیریت جهادی، اقدام، عملکرد، مردمی بودن و خستگی ناپذیر بودن شهید رئیسی به عنوان الگویی برای همه مدیران ماست و قطعا اگر این الگو و روش و منش و سبک مدیریتی در سیستم کاری همه مدیران ما قرار بگیرد، به اهداف تعیین شده رهبری می‌رسیم.

سردارمحمدعلی نظری امروز ۱۷ خردادماه در همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت‌ها و کارخانجات استان کرمان اظهار کرد: این اقدام موجب گسترش گفتمان اقتصاد مقاومتی در بنگاه‌های اقتصادی استان کرمان است.

وی افزود: کرمان به بهشت معادن معروف است و ظرفیت‌های زیادی در حوزه اقتصادی از جمله معدن، کشاورزی و ... و در برخی موارد رتبه اول را دارد.

نظری بیان کرد: هر چه گفتمان اقتصاد مقاومتی نفوذ بیشتری داشته باشد، بهره‌وری افزایش می‌یابد و حتی در بین خانواده‌ها باید این کار انجام و الگوسازی شود تا رقابت سالم محقق شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و آغاز دسیسه‌های دشمن در فضای مجازی و حقیقی گفت: دشمنان این روزها بیش از سابق دارند کار می‌کنند تا با پمپاژ ناامیدی و ضریب دادن به مشکلات، مشارکت را پایین بیاورند و به اهداف خود از جمله کشیدن ایران سر میز مذاکره و تن دادن به خواسته‌هایشان سوق بدهند.

وی با اشاره به اینکه ما محزون از دست دادن آیت الله رئیسی هستیم، افزود: بودن مردان بزرگ یکسری مزیت‌ها دارد و عدم حضور فیزیکی آنها، رفتار و الگوی مدیریتی آنها ظرفیت‌هایی دیگری برای ما به ارمغان می‌آورد.

نظری اظهار کرد: مدیریت جهادی، اقدام، عملکرد، مردمی بودن و خستگی ناپذیر بودن شهید رئیسی به عنوان الگویی برای همه مدیران ماست و قطعا اگر این الگو و روش و منش و سبک مدیریتی در سیستم کاری همه مدیران ما قرار بگیرد، می‌بینیم که حرکت نظام در تمدن نوین اسلامی و گام دوم انقلاب به اهداف تعیین شده رهبری می‌رسد.

وی تصریح کرد: امروز در یک پیچ تاریخی در انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و در فضای مجازی و حقیقی کسانی که علیه کشور توطئه کردند، دوباره فعال شدند تا سیستم مدیریتی کشور را به دست بگیرند که برای انتخاب باید هوشیاری، آگاهی و در نظر گرفتن خصوصیات مدیریتی، رفتاری و ولایتمداری شهیدان رئیسی و امیرعبدالهیان مد نظر باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در فضای مجازی باید با تولید محتوا مقابله کنیم و هوشیار باشیم تا برخی افراد خودباخته که نگاهشان به بیرون از کشور است، سوءاستفاده نکنند.

وی با اشاره به خستگی ناپذیری شهید رئیسی و چند سفرشان به استان کرمان بیان کرد: در سفر استانی، ایشان از روستای تنگشاه در بین کوه‌های عنبرآباد و ریگان حضور یافت که هیچ مسئولی حتی بخشدار به آنجا نرفته بود و در برگشت از روستا گریه می‌کردند.

نظری ادامه داد: در سفرها دیدم آیت الله رئیسی چه حساسیتی نسبت به رفع مشکلات مردم دارند و اگر این روحیه در مسئولان و بدنه مدیران میانی ما باشد، هر چه برخی موجب عقب‌ماندگی و عدم پیشرفت بودند، جبران می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حسین امیری رئیس بسیج کارگری استان کرمان نیز با اشاره به در نظر گرفتن پنج پارامتر شامل ۸۴ شاخص برای انتخاب واحدهای شایسته نشان اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: حداکثر ۱۴ واحد سهمیه داشتیم که با توجه به گستردگی استان و ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی سهمیه، به ۴۰ واحد افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه در ارزیابی، هر واحد با خودش مقایسه شده، گفت: هر واحدی که ۶۰۰ امتیاز کسب کند، در جشنواره ملی اهدای نشان اقتصاد مقاومتی حضور خواهد یافت که از استان کرمان ۱۴ واحد به جشنواره راه می‌یابند.

امیری بیان کرد: در استان کرمان در چهار عرصه شرکت‌های بزرگ، شرکت‌های تولیدی حوزه کشاورزی، واحدهای کوچک و متوسط و گروه‌های خودجوش مردمی نشان اقتصاد مقاومتی را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha