• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403031710859
  • خبرنگار : 71659

واکنش حماس و جهاد اسلامی به راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در قدس اشغالی

واکنش حماس و جهاد اسلامی به راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در قدس اشغالی

جنبش‌های مقاومت «حماس» و «جهاد اسلامی» با صدور بیانیه‌های جداگانه در واکنش به راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در قدس اشغالی درباره تداوم سیاست‌های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مسجد مبارک الاقصی هشدار داده و اعلام کردند راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، تجاوزی در حق ملت فلسطین و مقدسات آن است.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس طی بیانیه ای تأکید کرد موافقت کابینه فاشیستی صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی توسط شهرک نشینان صهیونیست و حملات و تجاوزاتی که با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین صورت گرفت، نشانه زورگویی این کابینه فاشیستی و تلاش آن برای یهودی سازی مقدسات و بی احترامی به احساسات صدها میلیون مسلمان در سراسر جهان است.

این جنبش ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره تداوم این سیاست های جنایتکارانه علیه مقدسات فلسطین و در راس آنها مسجد مبارک الاقصی افزود: مقاومتی که در جریان نبرد طوفان الاقصی رشادت های متعددی را رقم زده است و رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان آن را در کرانه باختری تحت تعقیب قرار می دهد، راه ضربه زدن به این دشمن جنایتکار را پیدا خواهد کرد تا جلوی سرکشی های رهبران و شهرک نشینان تندرو را بگیرد.

همزمان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد راهپیمایی تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان اشغالگر در قدس و بستن درهای مسجد الاقصی به روی مسلمانان تعدی آشکار به قبله نخست مسلمانان است.

جهاد اسلامی افزود: صهیونیست‌ها گمان می‌کنند با تعرض به مسجد الاقصی بخشی از تحقیر ارتش خود در غزه و کرانه باختری را جبران خواهند کرد.

جهاد اسلامی تصریح کرد: ملت فلسطین لحظه‌ای از دفاع از مقدسات خود دریغ نخواهد کرد و ما همه فلسطینیان را به مقابله با عربده‌کشی صهیونیست‌ها برای دفاع از عزت و کرامت امت فرامی‌خوانیم.

جنبش مذکور همچنین سکوت کشورهای عربی در قبال تجاوزات به مسجد الاقصی که موجب گستاخ‌تر شدن صهیونیست‌ها و تعرض به مقدسات امت شده، را محکوم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha