• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031610835
  • خبرنگار : 50188

فرماندار:

پروازهای فرودگاه رفسنجان از سر گرفته می‌شود

پروازهای فرودگاه رفسنجان از سر گرفته می‌شود

ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان از فعالیت مجدد پروازهای فرودگاه این شهر خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، پروازهای فرودگاه رفسنجان از سر گرفته می‌شود و امیدواریم پرواز به کشور عراق به منظور شرکت مردم در مراسم اربعین حسینی هم انجام شود.

حسین رضایی ۱۶ خردادماه در حاشیه بازدید نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس از فرودگاه رفسنجان اظهار کرد: بنا به وجود پتانسیل‌های شهرستان رفسنجان نیاز مردم این شهرستان به راه‌اندازی پروازهای این فرودگاه و البته افزایش پروازها احساس می‌شد که پیگیری‌ها از ناحیه نماینده جدید صورت گرفت.

احمد انارکی محمدی نیز گفت: رفسنجان دارای یکی از مجموعه‌های مهم معدنی در کشور است و کادر و نیروی انسانی آن می‌توانند از این پروازها استفاده کنند. همچنین بخش عظیم این خطه کشاورزی است و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را می تواند جذب کند بنابراین پروازهای این فرودگاه می‌تواند در جذب سرمایه‌های خارج از شهرستان هم موثر باشد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس بیان کرد: وجود آثار گردشگری و نیز حضور تیم فوتبال رفسنجان در لیگ برتر مزیت دیگر است که تلاش داریم این فرودگاه پروازهایش از سرگیری شود و هم جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشیم، هم اینکه بازیکنان و هواداران تیم‌ها از فرصت پروازهای این فرودگاه استفاده کنند.

انارکی محمدی ادامه داد: این فرودگاه از استانداردهای روز دنیا برخوردار است و با توجه به اینکه تجهیزات بروز در این فرودگاه فراهم شده باید این مکان را از لحاظ مجوزهای لازم تقویت کرد تا شهرستان‌های رفسنجان، انار، شهربابک‌ و زرند بتوانند از پروازهای این فرودگاه بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شروع پروازها، هفته‌ای دو تا سه پرواز انجام شود و افزایش یابد و در کنار آن پرواز به کشور عراق هم راه بیفتد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۳ ۱۵:۳۵

چه فایده فقط پرواز تهران داره ،اصفهان رانداره