• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403031610677
  • خبرنگار : 71299

نماینده مردم دهلران، دره‌شهر و آبدانان و بدره در مجلس:

مدیران با کار میدانی به‌دنبال گره‌گشایی از کار مردم باشند

مدیران با کار میدانی به‌دنبال گره‌گشایی از کار مردم باشند

ایسنا/ایلام نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران به دور از پشت میزنشینی و تئوری‌پردازی، با کار میدانی، به صورت مصداقی و با اولویت‌بندی به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم باشند.

«اسدالله چراغی» امروز چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۳، در نشست شورای اداری بخش «موسیان» با تسلیت ارتحال امام امت (ره) و شهادت رئیس‌جمهور و همراهان، اظهار کرد: رسالت و مأموریت مجلس در ریل‌گذاری قوانین درست و گره ‌گشایی از مشکلات مردم است که با جدیت توسط خادمان مردم دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای صحیح قانون منجر به رفع مشکلات خواهد شد، ابراز کرد: قوه مقننه از طریق قانون‌گذاری و نظارت بر حُسن اجرای قوانین، شرایط لازم را برای دولت در راستای رفع مشکلات فراهم می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در دهلران و بخش‌های این شهرستان، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، باید اولویت‌ها منطقه را در حوزه مختلف شناسایی و با برنامه‌ریزی موضوعات را پیگیری و در جذب اعتبارات همت کنند.

چراغی از پیگیری مشکلات حوزره انتخابیه از طریق مسئولان ارشد کشور و وزار خبر داد و تصریح کرد: در این مدت مشکلات حوزه انتخابیه را احصا و اولویت هر شهر و بخشی و طریقه جذب اعتبارات نیز رصد و پیگیری شده است.

وی بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های چهارگانه در حوزه های بهداشت، راه، کسب و کار و کشاورزی در شهرستان دهلران تأکید کرد و گفت: چهار نفر مدیر کاربلد و توانمند این کارگروه‌ها را مدیریت و بدون وقفه مشکلات حوزه کارگروه خود را دنبال کرده و بایستی به نتیجه برسانند.

نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره مشکلات کشاورزان در حوزه پرداخت بهای گندم، اظهار کرد: امیدوار است این مشکل به زودی برطرف شود.

وی با اشاره به محرومیت‌های حوزه جنوب استان ایلام در بخش‌های مختلف به ویژه در زمینه توسعه صنعتی گفت: این منطقه با وجود ظرفیت‌ها و داشته‌های کم نظیر، محروم است و به صورت جدی، دنبال حل مشکلات مردم هستیم.

چراغی به پیگیری‌های انجام شده در خصوص چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران اشاره کرد و افزود: این امر باید به صورت عملیاتی و اجرایی دنبال شود و لاکپشتی کار کردن در این زمینه قابل قبول نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مدیران با جدیت، با برنامه و اولویت بندی، مشکلات را پیگیری کنند و از روزمرگی و پشت میز نشینی خارج و میدانی کار کنند.

وی بر ضرورت احداث بیمارستان جدید دهلران تأکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های نفت و گاز در منطقه، اولویت جذب و بکارگیری در این صنایع، باید با افراد بومی منطقه باشد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha