• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031610614
  • خبرنگار : 50187

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

‌حرکت در راستای خط رهبری و انقلاب، مهمترین مولفه برای انتخاب کاندیداست

‌حرکت در راستای خط رهبری و انقلاب، مهمترین مولفه برای انتخاب کاندیداست

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بهترین معیار انتخاب کاندیداها را امامین انقلاب دانست و گفت: حرکت در راستای خط رهبری و انقلاب از مهمترین مولفه کاندیداهاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز ۱۶ خردادماه در قرارگاه استانی جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین طبق گفته رهبر معظم انقلاب، حلال مشکلات جدی کشور در بخش نرم‌افزاری و تنها وسیله دفاعی در برابر دسیسه ناامیدسازی دشمن است.

وی افزود: اگر جهاد تبیین با همه اسلوب و قوانین خودش اجرا شود، خنثی کننده حرکت خطرناک دشمنان است؛ دشمن فکر و ذهن مردم را مخدوش می‌کند و جهاد تبیین در خطوط دینی ما از جهاد کبیر ذکر شده است.

علیدادی سلیمانی روشنگری درباره حق و باطل برای مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: خیلی از افراد سخن از حق می‌زنند ولی در زمان کار اول جناح خود را می‌بینند بعد انقلاب را.

امام جمعه کرمان، بهترین معیار انتخاب کاندیداها را امامین انقلاب دانست و افزود: حرکت در راستای خط رهبری و انقلاب از مهمترین مولفه کاندیداهاست. قدم در راه جبهه حق برداشتن برای مردم مهم است.

وی اظهار کرد: کسی که دنبال حقیقت است خط تخریب‌گر را انتخاب نخواهد کرد و کسی که جلب رضایت ولی امر مسلمین را نداشته باشد، نمی‌تواند کشور را اداره کند و مسئولیت اجرایی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ۲۲ روز آینده انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، گفت: الان در اوج عملیات هستیم، دشمن نقطه امیدی برای خودش دیده و از این فرصت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای پمپاژ ناامیدی استفاده می‌کند.

وی اقدامات و عملکرد شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و همراهانش را بهترین شاخص انتخابات دانست و افزود: فعالیت‌های مثبت دولت سیزدهم جای شبهه‌ای ایجاد نخواهد کرد و مشکلی در باب انتخابات نخواهیم داشت.

نظری با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات بیان کرد: بخش عظیمی از جامعه نخبگانی در استان کرمان است که می‌توانند بحث تبیین در راستای مشارکت و انتخاب سالم را به بهترین نحو انجام دهند، عملکرد بی‌سابقه در سه سال خدمت دولت نیز در همه عرصه‌ها باید مورد تبیین قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha