• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403031610571
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

اهداء هدیه مقام معظم رهبری به خانواده شهید زاهدی

اهداء هدیه مقام معظم رهبری به خانواده شهید زاهدی

ایسنا/اصفهان نماینده ولی فقیه در سپاه با حضور در منزل سردار شهید زاهدی، هدیه مقام معظم رهبری را به خانواده این شهید اهدا کرد.

حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی با حضور در منزل شهید زاهدی با بیان اینکه شهید زاهدی از دوران دفاع مقدس به دنبال شهادت بود، اظهار کرد: خداوند ایشان را نگه داشته بود برای شهادتی که هیچ نظیر و مانندی نداشت، یعنی اگر شهادت حاج قاسم راه مقابله مستقیم را با آمریکایی‌ها برای ما باز کرد، شهادت شهید زاهدی شروعی بود برای مقابله مستقیم با اسرائیل.

وی افزود: عملیات وعده صادق، انقلاب سوم بود که به دنبال شهادت شهید زاهدی اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اخلاص ویژگی بارز شهید زاهدی بود گفت: ایشان همیشه از دوربین فراری بود، اما این وظیفه ما را در قبال شهید بیشتر می‌کند که نسبت به جمع‌آوری تاریخ شفاهی ایشان تلاش و راه و مرامشان را به جامعه معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه شهید را خداوند تکریم کرده و نیازی به تکریم ما ندارد تاکید کرد: ما چه در جلسات شهدا و چه در منزل شهدا واقعا کسب حیات می‌کنیم، یعنی از حیاتی که خداوند به آنها داده، ما نیز کسب فیض می‌کنیم.

حاجی صادقی تاکید کرد: قرآن کریم یک مرتبه در وصف شهید می‌فرماید شهید را مرده نگویید و در جای دیگر می‌فرماید شهید را مرده مپندارید، یعنی نه به زبانتان بگویید که شهید مرده و نه در خیالتان تصور کنید که شهید مرده است.

وی خطاب به همسر شهید اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که همسران و خانواده رزمندگان و شهدا همسنگران ایشان هستند و شما نیز در مجاهدت‌های این شهید بزرگوار شریک بودید، چراکه ۴۵ سال در جبهه‌های مختلف ایشان را همراهی کردید.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در پایان نیز نماینده ولی فقیه در سپاه انگشتری از سوی مقام معظم رهبری را به خانواده‌ی این شهید اهدا کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha