• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403031610453
  • خبرنگار : 71610

نتانیاهو: آماده عملیات قوی در شمال هستیم/ موافقت کابینه با افزایش سربازان ذخیره

نتانیاهو: آماده عملیات قوی در شمال هستیم/ موافقت کابینه با افزایش سربازان ذخیره

در پی حملات بی‌امان سه‌شنبه حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار تهدیدهای توخالی خود از آمادگی ارتش این رژیم برای حملات «قوی» در این جبهه صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گزارش داد: ما آماده عملیات بسیار قوی در شمال هستیم.

نتانیاهو در جریان بازدید از «کریات شمونه» گفت: ما متعهد به بازگرداندن افراد ربوده شده (اسرای صهیونیست در غزه) به هر قیمتی هستیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه حملات گسترده‌ای را به مناطق شمال اراضی اشغالی و به‌ویژه «کریات شمونه» انجام داد و این حملات منجر به آتش‌سوزی گسترده‌ای در این منطقه شد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که کابینه رژیم صهیونیستی تصمیمی را تصویب کرد که به ارتش اجازه می‌دهد تعداد سربازان ذخیره را به ۳۵۰ هزار نفر افزایش دهد و این تصمیم تا ۳۱ اوت (۱۰ شهریور) معتبر است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد که این افزایش یک اقدام طبیعی و معمولی در آرایش رزمی بوده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از وزارت جنگ این رژیم گزارش داد که این افزایش استفاده از نیروهای ذخیره فقط به دلیل تشدید تنش در جبهه شمال نیست و فعالیت در رفح شمار زیادی از نیروها را خسته و از دور خارج می‌کند.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمال می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۶ ۱۳:۳۰

مگر تا این حال قدرت پوشالی و رو به زوال خود را،جز برای کودکان وزنان فلسطین نشان نداده آید فلسطین آزاد میگردد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۶ ۱۳:۴۰

ارازل و اوباش کشورهای اروپایی وآمریکایی ارتش مزدور صهیونیستی می خوانید اینها که همه ترسو و بذل هستند. توکه(نیانیاهو)ارتشی نداری به چه می نازی ،بدبخت بی چاره باید بری گم شی..مزدور کثیف صهیونیست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۶ ۱۶:۵۲

الهی توهم نتانیاهو مثل شاه ستمگر خاعن دزد به سزات برسی انشالله خداوند توقرآن گفته هیچ جای دنیا جات نیست ستمگر کودک کش خدا سزاتا بده به خاک سیاه بشینی اه کودک فلسطین دامنت بگیره

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۰۲:۳۵

به امید نابودی اسرائیل کودک کوش. به امید خدا حزب‌الله پیروز میدان است جشن پیروزی نزدیک است

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۰۹:۰۸

احمق هایی مثل شما و حیوانات انسان نمایی مثل همه غلطی،میکنه،ولی دیگه تو باتلاقی که خودتون درست کردید گیر کردید،۷۶ سال جنایت ،نسل کشی ،الان دوربین ووموبایل هست ببنید قبلا چه جنایاتی کردن که خدا میدونه چه تجاوزات وچه خون ها و چه آوارگی و معولیت و آوارگی و زورگویی هایی،،ولی دیگه آخر جرات جنگ با شمال رو ندارید ،اینکار یعنی خودکشی