• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403031610402
  • خبرنگار : 71560

تا انتخابات

اخلاقی: مردم همواره با حضور در صحنه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند

اخلاقی: مردم همواره با حضور در صحنه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در تشییع باشکوه پیکر شهدای پرواز اردیبهشت شاهد فزونی همبستگی ملی بودیم که ان شاءالله با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای مردم بار دیگر تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهند کرد.

حسن اخلاقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز دوشنه ۱۴ خرداد ماه در حرم مطهر امام خمینی (ره)، بیان کرد: واقعیت این است که در ۴۵ سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، مردم ما در هر بخشی که احساس ایجاد تهدیدی یا خللی در مسیر  حرکت نظام جمهوری اسلامی کرده اند، آن را به یک فرصت برای حرکت شتابان نظام تبدیل کردند. حادثه تلخ شهادت شهدای پرواز اردیبهشت در ذهن خیلی از دشمنان این روزنه را ایجاد کرد تا شاید بتوانند  خللی در اهداف و حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما در تشییع پیکر باشکوه این شهدا شاهد فزونی همبستگی ملی بودیم. مردم به نوعی با حضور باشکوه خود تجدید میثاقی با نظام جمهوری اسلامی داشتند. رهبر انقلاب نیز در سخنرانی خود در روز ۱۴ خرداد تاکید کردند که حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات، حلقه وصل با آن تشییع باشکوه پیکر شهدا خواهد شد. حضور مردم در پای صندوق های رای رویای پوشالی دشمنان را به یک فرصت طلایی برای نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل خواهد کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طول این  ۴۵ سال همواره اتکای نظام جمهوری اسلامی به رای مردم بوده است. مردم ما قدرشناس هستند. مردم ما این امتیاز خود را بارها و بارها به دنیا نشان دادند. ان شاءالله با حضور در پای صندوق‌های رای نیز بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد که وفادار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و در مقابل دشمنان  متحد خواهند ایستاد. مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha