• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403031610398
  • خبرنگار : 71560

با اشاره به بیانات رهبری

جوکار: حضور حداکثری مردم در صحنه‌ها همواره برای دشمنان نظام دردآور بوده است

جوکار: حضور حداکثری مردم در صحنه‌ها همواره برای دشمنان نظام دردآور بوده است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند برای جمهوری اسلامی ایران قدرت تولید کرده و از سوی دیگر سبب می شود تا رئیس جمهوری مردمی بر جایگاه ریاست جمهوری بنشیند.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز دوشنبه ۱۴ خرداد ماه در حرم مطهر امام خمینی (ره)، بیان کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت برای اروپایی ها و آمریکایی ها بسیار دردآور و زجر آور بود. همان طوری که مقام معظم رهبری بیان کردند در تداوم این تشییع باشکوه، ان شاءالله مردم صحنه باشکوه دیگری را در هشتم تیرماه خواهند آفرید.

وی در ادامه اظهار کرد: ملت وفادار مانند همیشه در صحنه حاضر خواهد شد. این حضور باشکوه مردم و مشارکت حداکثری آنان در انتخابات نشان دهنده جایگاه نظام جمهوری اسلامی در بعد بین المللی و قدرت مردمی که در پشت این نظام وجود دارد، خواهد بود. حضور مردم در صحنه همواره برای دشمنان نظام دردآور بوده فلذا به دنبال ایجاد حواشی هستند تا مردم را از صندوق رای دلسرد کنند اما مردم ما با بصیرت پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یقینا مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات سیلی دیگری را بر صورت دشمن خواهند زد. انقلاب اسلامی با حضور مردم شکل گرفت. اعتقاد امام راحل این بود که حتی برای سرنگونی رژیم گذشته نیز از هیچ اقدام مسلحانه ای حمایت نکرد و همواره تکیه امام بر مردم بود. در این ۴۵ سالی که از عمر انقلاب گذشته است، جمهوری اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در عبور از فتنه ها از مردم کمک خواسته است.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم نیز همواره به صورت خودجوش در صحنه حاضر شدند و ما فداکاری های مردم را دیدیم. این حضور مردمی پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است. حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند برای جمهوری اسلامی ایران قدرت تولید کند. از سوی دیگر با مشارکت حداکثری مردم فردی که واقعا دلسوز مردم بوده و می تواند مشکلات مردم را حل کند در این جایگاه قرار خواهد گرفت و آینده بهتری برای کشور رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha