• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403031610386
  • خبرنگار : 71560

تا انتخابات

توسلی: مردم با حضور باشکوه در تشییع پیکر شهید رئیسی نشان دادند چه رئیس جمهوری می خواهند

توسلی: مردم با حضور باشکوه در تشییع پیکر شهید رئیسی نشان دادند چه رئیس جمهوری می خواهند

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهید رئیسی خود نشانگر این بود که مردم چه ویژگی هایی را از رئیس جمهور آتی مطالبه می کنند.

فتح الله توسلی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ویژگی‌هایی که رئیس جمهور آینده باید داشته باشد، بیان کرد: نوع عملکرد شهید رئیسی و نحوه شهادت ایشان و حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر ایشان نشان داد که مردم چه رئیس جمهوری می‌خواهند. حضور مردم خود نشانگر این بود که مردم چه ویژگی‌هایی را در رئیس جمهور مطالبه می کنند. عملکرد شهید رئیسی و وزیر امورخارجه تراز عملکرد رئیس جمهور و وزرای کابینه را بالا برده است.

وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره در شعار سال مطالبه اصلی خود را از مسئولان کشور مشخص می کنند. رهبری بحث جهش تولید با مشارکت مردم را به عنوان اولویت کشور مطرح کردند. رهبری چند سال است بر بحث اقتصاد تاکید دارند. مطالبه رهبری این است که تمام مسئولان کشور در این مسیر گام برداشته و رئیس قوه مجریه نیز باید فردی باشد که توان این را داشته باشد تا جهش تولید را رقم بزند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث جهش تولید با افزایش تولید متفاوت است. جهش تولید یعنی باید میزان تولید با تسهیل بسترها مضاعف شود. این امر نیز همت مسئولان را می طلبد. مشارکت مردم در اقتصاد نیز مهم است. مشارکت مردم یعنی دستگاه های مختلف بتوانند اقدامات خود را به شکلی هماهنگ کنند که بتوانند مردم را در تصمیمات شریک کنند و از منابع مردم برای توسعه کشور استفاده کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: طبیعتا رئیس جمهوری باید روی کار بیاید که این ظرفیت و توانمندی را برای برداشتن گام های موثر در حوزه اقتصاد کشور داشته باشد. ویژگی های اصلی نیز که بر سر جای خود باقی است. یعنی ولایتمداری و تبعیت از دستورات رهبری شرط لازم است، اما نمی توان گفت حتما فردی که ولایتمدار است می تواند رئیس جمهور خوبی باشد بلکه  باید تحصلات و تجربه کافی نیز داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha