• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403031610271
  • منبع : بازار

درج آسان مشخصات روی محصول با جت پرینترهای آرین

درج آسان مشخصات روی محصول با جت پرینترهای آرین

با استفاده از مدل‌های مختلف جت پرینتر می‌توانید به سادگی و با سرعت بالا مشخصات مورد نظر خود را روی محصولات خود و انواع بسته بندی های آن درج کنید.

جت پرینتر چه خدماتی به شما ارائه می دهد؟

به گزارش ایسنا به نقل از آرین جت، فرقی نمی کند تولید کننده چه نوع محصولی هستید؛ به هر حال برای درج مشخصات محصول، لوگو و برند خود به یک جت پرینتر نیاز خواهید داشت. با استفاده از یک جت پرینتر به راحتی می توانید محصولات خود را با درج کامل مشخصات به بازار عرضه کنید. این چاپگرهای جوهرافشان صنعتی به دلیل استفاده از تکنولوژی پرتاب جوهر جت پرینتر نامیده می شوند.

چاپ روی بسته بندی با چاپگر صنعتی

این چاپگر صنعتی دارای مدل های مختلفی است؛ که شما با توجه به نوع بسته بندی محصول خود باید مدل مناسبی را استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید روی یک محصول غذایی با بسته بندی کوچک مشخصات برند خود، تاریخ های تولید و انقضا و سایر موارد را درج کنید؛ خرید یک جت پرینتر دستی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. به این نوع چاپگرهای دستی گاهی تاریخ زن نیز گفته می شود. اگر خروجی کسب و کار شما دارای بسته بندی های بزرگ است؛ می توانید از چاپگرهای صنعتی ویژه این کار استفاده نمایید. وضوح چاپ در این چاپگرها بسیار بالا بوده و امکان چاپ کاراکتر ها به صورت بسیار بزرگ را نیز دارند. با استفاده از این چاپگرها شما می توانید به خوبی محصول خود را معرفی نموده و به اهداف تجاری خود برسید.

از کجا جت پرینتر خریداری کنیم؟

یکی از شرکت های معتبری که شما می توانید برای خرید جت پرینتر به آن مراجعه نمایید؛ شرکت آرین جت می‌باشد. این شرکت با پشتوانه نیروهای متخصص خود در این زمینه یکی از موفق ترین شرکت های وارد کننده انواع چاپگر های صنعتی است. به علاوه خدمات پس از فروش بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات شامل نصب و راه اندازی اولیه، آموزش کار با دستگاه، تامین جوهر و حلال مورد نیاز شما، تعمیرات و تامین قطعات مورد نیاز دستگاه است. شما می توانید بهترین برند های انگلیسی و فرانسوی چاپگر صنعتی را از طریق این شرکت خریداری نمایید.

درج آسان مشخصات روی محصول با جت پرینترهای آرین
درج تاریخ روی محصول با چاپگر صنعتی

مشاوران کارآزموده آرین جت می توانند محصولات مناسب را به شما معرفی نمایند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت arianjet.com درباره محصولات و خدمات متنوع آنها اطلاعات لازم را به دست آورید.

جت پرینتر ایماژ بهتر است یا دومینو؟

ایماژ و دومینو دو برند معروف جت پرینتر هستند. محصولات ایماژ تولید فرانسه و محصولات دومینو تولید انگلستان هستند. در صنایع مختلف ایران از گذشته تا کنون رد پای هر دو برند به چشم می خورد. هر دو برند بسیار معتبر هستند و چاپگرهای با کیفیت و با دوامی را عرضه کرده اند. به طور کلی می توان گفت که سرعت مدل های ایماژ نسبت به دومینو بالاتر است اما از طرفی برخی از مدل های دومینو مجهز به شستشوی اتوماتیک دستگاه بوده و مشکل گرفتگی دستگاه در آنها کمتر است. بهترین راه برای انتخاب، توجه به نوع کسب و کار شما می باشد.

هزینه نگهداری چاپگرهای صنعتی چقدر است؟

شما پس از خرید یک چاپگر صنعتی، در صورت استفاده صحیح از دستگاه به جز هزینه تامین جوهر و حلال دستگاه هزینه دیگری نخواهید داشت. با توجه به نوع چاپی که روی محصولات خود انجام می دهید؛ میزان مصرف جوهر دستگاه تغییر می کند. اگر شما تنها چند جمله روی بسته بندی درج می کنید جوهر دستگاه مدت های زیادی برای شما کار می کند. اگر علاوه بر متن تصاویر و لوگو ها را نیز درج می کنید؛ جوهر زودتر تمام می شود.

در برخی از مدل های جت پرینتر دستگاه به گونه ای طراحی شده است که در مصرف جوهر صرفه جویی می شود. در برخی از مدل ها نیز جوهر دارای کد است و فقط در یک بازه زمانی خاص قابل استفاده می باشد. در این مدل ها پس از منقضی شدن تاریخ جوهر، باقیمانده آن باید دور ریخته شود. بنابراین هنگام خرید دستگاه باید به مشخصات فنی آن کاملاً دقت کنید.

درج آسان مشخصات روی محصول با جت پرینترهای آرین

جت پرینتر دومینو

مصرف برق این دستگاهها نیز معمولاً کم می باشد. خوشبختانه اکثر مدل ها کاملاً قابل تعمیر هستند و به دلیل عدم نیاز به تعویض دستگاه هزینه های شما کاهش می یابد. علاوه بر این در برخی از این چاپگرها می توان از راه دور بر عملکرد چاپگر نظارت کرد. با این داشبوردهای آنلاین تیم های پشتیبانی می توانند در رفع خطاهای دستگاه به شما کمک نمایند.

آیا استفاده از این چاپگرها تهدیدی برای سلامتی نیست؟

شما با آسودگی خاطر می توانید از جت پرینتر خود استفاده کنید. کار با دستگاه بسیار ساده است. این چاپگرها هوای کارخانه را مصرف نمی کنند. حتی در اکثر مدل ها جوهر آنها بر پایه روغن های گیاهی می باشد. بنابراین غیر سمی بوده و هیچ تهدیدی را برای سلامتی ندارند. پس چاپگرهای سازگار با محیط زیست صنعتی برای کاربران خود و برای استفاده کنندگان محصولات هیچ گونه تهدیدی ندارند.

سخن آخر

با خریداری جت پرینتر می توانید به آسانی و با سرعت بالایی اطلاعات مورد نیاز را روی محصولات خود درج کنید. سرعت بالای این چاپگرها بهره وری شما را افزایش می دهد و نگرانی های شما را درباره ناهمواری های جعبه های کارتنی محصولات کاملاً رفع می کند. حتی می توانید با استفاده از این چاپگرها روی شیشه و چوب نیز به راحتی چاپ بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha