• سه‌شنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403031509958
  • خبرنگار : 71480

چرا شهید آیت الله رئیسی طرح جدیدی را کلنگ نزد؟

چرا شهید آیت الله رئیسی طرح جدیدی را کلنگ نزد؟

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: شهید رئیسی معتقد بود که این همه طرح نیمه تمام در کشور داریم که به نام جمهوری اسلامی است و ما باید متعهد شویم که این طرح‌ها را تمام کنیم تا مردم نسبت به کارآمدی نظام امیدوار شوند.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی در یک گفت وگوی تلویزیونی درباره تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره شهید آیت‌الله رئیسی که «دلم برای رئیسی سوخت»، اظهار کرد: از ابتدایی که شهید رئیسی به قوه مجریه آمد، یک جریان سنگینی در رسانه‌های خارج کشور و امتدادش در رسانه‌های داخلی علیه وی و دولتش شکل گرفت و از هیچ کاری از جمله تهمت، تخریب، دروغ و تمسخر فروگذار نکردند ولی اینها باعث نشد رئیسی متوقف شود. شاید بتوانم ادعا کنم که سینه بنده صندوقچه اتفاقاتی است که از نزدیک می‌دیدم که چه ظلمی در حق این شهید می‌کردند. بعضا تصاویر افرادی که برای وی پیام داده و سخنرانی می‌کنند در ذهن من مرور می‌شود. خیلی ایشان اذیت شد.

وی در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌های آقای رئیسی ولایت‌باوری بود. گاهی به وی می‌گفتیم این مسائل را با رهبری در میان بگذارید ولی ایشان ابا داشتند و می‌گفت هر موقع رهبری را ملاقات کرده و لبخند ایشان را می‌بینم به خود اجازه نمی‌دهم حرفی بزنم که ایشان را مکدر کنم. این نشانه ولایت‌باوری شهید رئیسی بود. رهبری هم گفتند ایشان گاهی شکایت می‌کرد. تصویر زلالی از مظلومیت شهید رئیسی شکل گرفت و آمدن مردم به صحنه (تشییع) نشان داد که جریانی که در سه سال گذشته در رسانه و غیررسانه و تریبون داران که علیه شهید رئیسی و دولت وی فعالیت می‌کردند، موفق نبودند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه سطح مدیریت شهید رئیسی ترازی برای نظام حاکمیتی کشور ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: ویدئویی حدود دو هفته پیش از هیات دولت منتشر شده بود که یک اتفاقی افتاده بود در آن ایام و یک جریانی علیه دولت درست شده بود و جمعی از اعضای دولت مصرانه از ایشان خواستند که در مقابل این جریان که به ناحق عمل می‌کرد، چیزی بگویید که رئیس‌جمهور گفت که از من نخواهید کاری انجام دهم که می‌دانم خلاف خواسته رهبری است و من در برابر همه این اتفاقات به شیوه شهید  بهشتی عمل می‌کنم یعنی سکوت، سکوت و سکوت. شهید رئیسی می‌گفت ما هم تریبون داریم اما می‌دانم این کار خلاف خواسته رهبری است و پس سکوت می‌کنیم. من موارد بی شماری از این مسائل سراغ دارم.

خلجی همچنین گفت: می‌دانستیم در کدام موارد تحت فشار است ولی ایشان بارها تاکید کرد که گفتن اینکه این مشکلات وجود دارد، دردی از مردم دوا نمی‌کند بلکه باید دنبال چاره باشیم. به شهید رئیسی می‌گفتند چرا در سفرهای استانی کلنگ جدیدی نمی‌زنید تا به نام دولت بماند؟ ایشان پاسخ می‌داد که این همه طرح نیمه تمام در کشور داریم و دولت‌ها کلنگ زده‌اند و نیمه تمام رها شده  و این‌ها به نام جمهوری اسلامی است و ما باید متعهد شویم که این طرح‌ها را تمام کنیم تا مردم نسبت به کارآمدی نظام امیدوار شوند. تشکر می‌کرد که طرحی را دولت‌های گذشته تا جایی انجام داده‌اند و می‌گفت ما از اینجا به بعد طرح را تمام می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha