• سه‌شنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403031509852
  • خبرنگار : 50123

تخصیص ارز به مرکز پرتودهی گاما در دستور کار قرار گیرد

تخصیص ارز به مرکز پرتودهی گاما در دستور کار قرار گیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه مرکز پرتودهی گاما جزو درخواست‌های این استان است، گفت: مقرر شد اقداماتی در راستای سرعت بخشیدن به تخصیص تجهیزات و ارز به مرکز پرتودهی گاما انجام شود.

غلامعلی حیدری ١۵ خردادماه در دیدار محمد اسلامی_ رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف سفر رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به استان و بازدید از مرکز پرتودهی گاما، گفت: توصیه‌های لازم برای تقویت و توسعه این مرکز انجام شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: باتوجه به اینکه محصولاتی همچون سیب‌زمینی و پیاز در استان کشت می‌شود، گفت: هر ساله باتوجه به حجم بالای سطح زیرکشت این محصولات، عمدتا محصولات روی دست کشاورزان باقی می‌ماند، مرکز گاما می‌تواند در افزایش زمان نگهداری و جلوگیری محصولات از فساد موثر باشد، کما اینکه این مرکز می‌تواند برای تحصیل‌کرده‌های دانشگاهی اشتغال خوبی ایجاد کند.

حیدری با بیان اینکه فضای خوب و وحدت‌بخشی در استان حاکم است، تصریح کرد: لازم است این روند توسط نمایندگان مجلس در شورای اسلامی و مدیران اجرایی دنبال شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن تعداد قابل توجهی از پروژه‌ها در سفر اول و دوم رئیس جمهور شهید به چهارمحال و بختیاری، گفت: در این سفرها دستورات و اعتبارات خوبی برای پروژه‌های نیمه تمام اختصاص داده شد که برخی از پروژه‌ها افتتاح و برخی در شرف افتتاح هستند.

وی ادامه داد: اعتبارات خوبی در حوزه جاده و راه و تامین آب پایدار و زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی، بهداشتی، درمانی و کشاورزی به چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم اختصاص یافت.

حیدری یادآور شد: خوشبختانه با حمایت‌های مطلوب، امیدافزایی در استان ایجاد شده به طوری‌که در انتخابات مجلس چهارمحال و بختیاری مشارکت بالای ۵۰ درصد را شاهد بودیم و استقبال خوب مردم از رئیس جمهور در سفر دوم بعد از سفر مقام معظم رهبری به استان یکی از اتفاقات تاریخی و ماندگار بود.

حیدری تاکید کرد: مردم استان همواره در صحنه حضور دارند که امید است انتخابات آینده انتخاباتی حماسی را شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha