• سه‌شنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403031509768
  • خبرنگار : 71299

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام:

امام خمینی (ره) برجسته‌ترین شخصیت‌ جریان‌ساز سده اخیر است

امام خمینی (ره) برجسته‌ترین شخصیت‌ جریان‌ساز سده اخیر است

ایسنا/ایلام مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: بی‌شک امام خمینی (ره) برجسته‌ترین شخصیت جریان‌ساز سده اخیر بوده است که پیام ظلم‌ستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی در سایه معارف والای شرع مقدس را در بین کشورهای مختلف منتشر نموده‌اند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدصادق پیمایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: آنچه معلوم است و  از آیات قرآن کریم بدست می‌آید هدف ارسال انبیا آزادی خلق از اسارت طواغیت بعنوان اصلی‌ترین مانع آزادی بشریت است. وَیَضَعُ عَنْهُمْ إِصْرَهُمْ وَالْأَغْلَالَ الَّتِی کَانَتْ عَلَیْهِمْ ۚ فَالَّذِینَ آمَنُوا بِهِ وَعَزَّرُوهُ وَنَصَرُوهُ وَاتَّبَعُوا النُّورَ الَّذِی أُنْزِلَ مَعَهُ ۙ أُولَٰئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ (اعراف ۱۵۷) 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: از نظر مقام معظم رهبری حفظه الله، تعهّدات تحمیلی بر انسان‌هاست که سعی می‌کنند آدمی را به صورت یک حیوان درآورند. اما انبیا و اولیای الهی در مبارزه با طواغیت درصدد بوده‌اند که روح انسان را به آزادی از چنگال این سردمداران کفر، برسانند و یکی از این اولیای الهی امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام پیمایی به وجه تمایز رهبران الهی با سیاستمداران و مدیران غربی اشاره کرد و افزود: تمایز رهبران الهی با مدیران این است که محاسباتشان دقیق است، هم مردم خودشان را بهتر می‌شناسند و هم مردم سایر دولت‌ها و کشورها را بواسطه بینش الهی‌شان بهتر از زمامداران خودشان فهم نموده‌اند. 
وی ادامه داد: همین امروز و در جریان حمایت دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های دنیا از مظلومان غزه، سیاستمداران غرب و آمریکا اعتراف می‌کنند که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مردم ما را بهتر از ما شناخته است و این بخاطر نگاه کردن مومنانه به امورات و وقایع عالم، توسط مردان الهی است. 
حجت الاسلام پیمایی به ایمان امام در کلام شهید مطهری اشاره کرد و گفت: ایشان وقتی از سفر پاریس و از نزد امام برگشت گفت من ۴ آمن در امام دیدم، آمن بهدفه( ایمان به هدف)، آمن بسبیله (ایمان به مسیر)، آمن بامته (ایمان به مردم)، می‌فرمود من مردم را بهتر از شما میشناسم و آمن بربه(ایمان به خدا)، می‌فرمود: من دست خدا را به وضوح حس میکنم و این مانیستیم که چنین میکنیم.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام تصریح کرد: بی‌شک امام خمینی (ره) برجسته‌ترین شخصیت جریان‌ساز سده اخیر بوده است که پیام ظلم‌ستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی در سایه معارف والای شرع مقدس را در بین کشورهای مختلف منتشر نموده است و امروز تحت زعامت و  رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای عزیز برجسته‌ترین  شاگرد آن عزیز سفر کرده، شعارهای انقلاب اسلامی علیه ظالمان عالم را در کشورهای مختلف با زبان فارسی می‌شنویم و این امری بی سابقه است.
وی افزود: زبان فارسی به علت آمیختگی با معارف والای شیعی ناب بعد از انقلاب به عنوان زبان ظلم‌ستیزی و زبان مقاومت در حال انتشار بین فطرت‌های پاک و صدور به کشورهای عالم است و این پدیده‌ای بی نظیر است که زبان غنی فارسی به تنهایی نتوانسته بود آنرا ایجاد کند، مگر پس از آمیخته شدن با زبان انقلاب اسلامی.
حجت الاسلام پیمایی گفت: شخیصت‌های جریان‌ساز در جهت مثبت و اعتلای بشریت و فضایل و کرامات انسانی قطعا افرادی هستند که در پرتو ولایت قرآن و معصومین در حیات و ممات خود منشأ اثرات فوق العاده‌اند، مانند امام راحل و مقام معظم رهبری حفظه الله و درس آموختگان این مکتب الهی مانند شهیدان سلیمانی و شهید جمهور رئیسی و شهدای خدمت که هرکدام به نسبت‌های متفاوتی جریانات بزرگی را با ایمان، خلوص و عمل صالح خود در عالم به وجود آورده اند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha