• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403031409678
  • خبرنگار : 71489

چنارانی: آمده‌ام تا سهم زنان را از کرسی‌های سیاسی مطالبه‌گری کنم

چنارانی: آمده‌ام تا سهم زنان را از کرسی‌های سیاسی مطالبه‌گری کنم

یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: آمده‌ام تا سهم زنان را از کرسی‌های سیاسی به ویژه بزرگترین کرسی سیاسی جمهوری اسلامی ایران مطالبه‌گری کنم.

به گزارش ایسنا، هاجر چنارانی ظهر دوشنبه - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: در چند دهه اخیر مشکلات اساسی که داشتیم این بوده که دولت‌های منتخب به رقبا و جریانات قبل خود می‌تاختند و از او انتقاد می‌کردند اما دولت بعدی هیچ بهانه‌ای برای ناختن به دولت قبل ندارد.

وی افزود: در همه دولت‌ها حلقه مفقود داشتیم و امروز با توکل به خدا و تجربه دو دوره نمایندگی مجلس آمده‌ام تا با عزمی راسخ تشکیل دولتی انقلابی بر پایه آشتی ملی احزاب و گروه‌های سیاسی و استفاده از همه گروه‌ها و جناح‌ها داشته باشیم. همچنین بعد از ۴۵ سال یک حرف مهم بزنیم و آن اینکه با توجه به اینکه ۵۰ درصد پتانسیل جمهوری اسلامی ایران را زنان تشکیل می دهند آمده‌ام تا سهم زنان را از کرسی‌های سیاسی به ویژه بزرگترین کرسی سیاسی جمهوری اسلامی ایران مطالبه‌گری کنم.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: آمده‌ام تا بگویم در جامعه ما به اندازه پتانسیل و شایستگی مردان مان، زنان باتجربه، اندیشمند و شایسته داریم و متاسفانه در این سال‌ها کمتر توانسته‌ایم بالاترین کرسی‌های سیاسی را در کمتر از یک درصد به زنان جامعه اختصاص دهیم و حتی در مجلس شورای اسلامی در این سال‌ها بیشترین میزان حضور زنان سهم کمتر از ۶ درصد جامعه زنان بوده است.

چنارانی عنوان کرد: مشارکت مردم حلقه مفقوده‌ای است که تقریباً اکثر دولت‌ها آن را به فراموشی سپرده‌اند و یکی از گام‌های اساسی مشارکت مردم در سالی است که رهبری آن را با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند. جهش تولید فقط با مشارکت مردم امکان‌پذیر است و برای داشتن آینده‌ای بهتر باید روی آموزش و پرورش استعدادهای بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha