• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031409521
  • خبرنگار : 50649

دوره آموزشی اسرائیل‌شناسی در داراب برگزار شد

دوره آموزشی اسرائیل‌شناسی در داراب برگزار شد

ایسنا/فارس مدیرسیاسی تشکل دانشجویی گام دومی‌ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب از برگزاری دوره آموزشی اسرائیل‌شناسی در این دانشگاه خبر داد.

فاطمه خارستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی از مهرماه ۱۴۰۲ که در واقع یک عملیات نظامی ناگهانی فلسطینی‌ها در جنوب رژیم صهیونیستی از نظر شکل و محتوا برای همه غیرمنتظره بود و در شرایطی اتفاق افتاد که مسئله فلسطین آن‌طور که باید در جهان مانند گذشته مطرح نبود.

وی تصریح کرد: در این شرایطی که حتی کشورهای عربی نیز دیگر به مسئله فلسطین مانند گذشته اهمیت نمی‌دادند این عملیات دوباره فلسطین را به صدر مسائل جهان اسلام آورد و با کشتار مردم غزه این مسئله برای بسیاری از مردم جهان از جمله افکارعمومی کشورهای غربی به یک موضوع ویژه تبدیل شد.

خارستانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر دشمن‌شناسی گفت: دوره آموزشی اسرائیل‌شناسی با هدف شناخت بهتر ابعاد مختلف رژیم صهیونیستی و درک بیشتر جهت افزایش سطح تحلیلی در بین مدیران و بدنه میانی تشکل‌ها، ویژه فعالان فرهنگی و سیاسی، دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های دولتی  سراسر کشور به‌صورت برخط در اردیبهشت و خردادماه برگزار شد.

وی در خصوص محتوا و سرفصل‌های دوره تاکید کرد: با حضور اساتید مطرح کشوری، محورهای مختلفی همچون تاریخچه رژیم صهیونیستی، ظهور منجی و سقوط اسرائیل و همچنین ابعاد سیاسی، امنیتی، فرهنگی و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی مورد بررسی قرار گرفت.

خارستانی تاکید کرد: با اتمام این دوره، نشست‌های تحلیلی و همچنین بررسی تحولات منطقه و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رفح را در برنامه آتی قرار داده‌ایم و سری بعدی این آموزش‌ها تحت عنوان فلسطین‌شناسی با هدف آشنایی و شناخت تاریخچه و تحولات و بررسی ابعاد مختلف فلسطین برگزار خواهد شد.

مدیر سیاسی تشکل دانشجویی گام دومی‌ها در پایان گفت: استقبال بسیار خوبی در ثبت نام و حضور در دوره اسرائیل‌شناسی داشتیم ‌که ان‌شاءالله با افزایش سطح کیفیت آموزشی، این دوره‌ها تداوم خواهد داشت و ضمنا در پایان دوره، گواهی معتبر از سمت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به فراگیران اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha