• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403031409471
  • خبرنگار : 71489

ورناصری: رئیس جمهور باید مردم دار، مقتدر و عدالت گستر باشد

ورناصری: رئیس جمهور باید مردم دار، مقتدر و عدالت گستر باشد

یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه «در کشور برنامه‌های زیادی داشته و داریم اما آنچه که در عمل اتفاق افتاده است مورد نظر مردم نیست»، گفت: امیدوارم برای اینکه بتوانیم فرمایشات رهبری در امر مردمی سازی اقتصاد و رساندن ایران به جایگاه واقعی خود در سطح منطقه را عملی کنیم، برنامه اجرایی خوبی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا ورناصری صبح دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: امروز مردم خواسته‌ها و انتظاراتی مبنی بر افزایش کمیت و کیفیت خدمت در زمینه‌ها و سطوح مختلف مدیریتی به ویژه در سطح عالی کشور و همچنین تداوم مبارزه با فساد دارند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری باید عهده دار مسئولیت اجرایی کشور باشد که مردم دار، مقتدر و عدالت گستر باشد، عنوان کرد: همه می‌دانیم که تحقق این هدف بزرگ با شعار و آرزو امکان پذیر نیست و باید از ظرفیت‌های مختلف کشور در این زمینه استفاده کنیم. کشور ایران دارای ظرفیت‌های بسیاری در ابعاد انسانی و طبیعی است.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از عدم تحقق کامل اهداف برنامه‌های توسعه در کشور گفت: ما در تداوم خدمت، باید به این کمی ها و کاستی ها توجه کنیم؛ برنامه‌های ۶ گانه در اختیار همه دولت‌های گذشته بوده و بسیاری از کسانی که به عنوان مدعی برای نامزدی انتخابات ثبت‌نام کردند، روزی سکان دار دستگاه اجرایی بودند اما چرا عدد ۳۵ معدل عملکرد آنها در اجرای برنامه‌های توسعه است؟

ورناصری ادامه داد: کشور ما دارای ظرفیت‌های مختلفی است اما در بخش مدیریت با چنین مشکلات مواجه است و رئیس جمهوری می‌تواند این مشکلات را حل کند؛ ما در کشور برنامه‌های زیادی داشته و داریم اما آنچه که در عمل اتفاق افتاده است مورد نظر مردم نیست؛ امیدوارم برای اینکه بتوانیم فرمایشات رهبری در امر مردمی سازی اقتصاد و  رساندن ایران به جایگاه واقعی خود در سطح منطقه را عملی کنیم، برنامه اجرایی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha