• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403031309064
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون:

برای برون‌رفت از مشکل فضای آموزشی و تجهیزات تلاش خواهیم کرد

برای برون‌رفت از مشکل فضای آموزشی و تجهیزات تلاش خواهیم کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: برای برون رفت از مشکل فضای آموزشی و تجهیزات در این سه شهرستان تلاش خواهیم کرد.

محمد بهرامی در بازدید از برخی حوزه های امتحانات نهایی شهر یاسوج روند برگزاری امتحانات را رضایت‌بخش ارزیابی و از تلاش‌های مجموعه آموزش و پرورش و عوامل اجرایی برگزار کننده امتحانات تقدیر وتشکر کرد.

وی با بیان اینکه نگاه به آموزش وپرورش به عنوان یک دستگاه سرمایه‌ای امروز باید مورد توجه همه برنامه‌ریزان و تصمیم سازان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در زمینه فضای آموزشی و تجهیزات با مشکلاتی مواجهند که برای برون رفت از وضع موجود تلاش خواهیم کرد.

محمد جمالی، سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در ادامه این بازدید گفت: هدف از بازدید مسئولان از حوزه‌های امتحان نهایی، آگاهی از نحوه روند برگزاری امتحانات و سلامت و امنیت سئوالات و انتقال این آرامش و امنیت به سطح جامعه است.

وی با بیان این نکته که خوشبختانه هیچ دغدغه ای برای برگزاری آزمون های نهایی در سطح استان وجود ندارد، افزود: امتحانات در اوج  امنیت و سلامت در ۲۹۵ حوزه امتحانی با حضور قریب به ۴۰ هزار دانش آموز در پایه های تحصیلی متوسطه دوم در حال برگزاری است.

جمالی اظهار کرد: انتظار می رود خانواده ها، محیطی آرام را برای دانش آموزان مهیا کنند تا با کمال آرامش در جلسات آزمون حضور پیدا کنند.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از همراهی مسئولان استانی و نماینده شریف مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از مشکلات و نیازمندی های آموزش و پرورش ارائه کرد و خواستار پیگیری و همکاری جهت رفع آنان شد.

به گزارش ایسنا، محمد بهرامی به همراه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی حوزه‌های امتحان نهایی پایه‌ دوازدهم بازدید کرد و از نزدیک با برخی دانش‌آموزان، والدین، معلمان و عوامل اجرایی پیرامون شرایط برگزاری امتحانات و شیوه جدید ارزیابی برای ورود به دانشگاه، گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha