• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403031308990
  • منبع : نهادها و احزاب

حزب تمدن اسلامی:

ملت ایران با چشمی باز و فکری عاقبت‌اندیش برای پیشرفت ایران به صحنه بیاید

ملت ایران با چشمی باز و فکری عاقبت‌اندیش برای پیشرفت ایران به صحنه بیاید

حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد روزهای سرنوشت‌ساز ۱۴ و ۱۵ خرداد از عموم مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه به این شرح است:

روزهای غمبار ۱۴ و ۱۵ خرداد در تاریخ ملت بزرگ ایران تاثیرگذاری خاصی دارد. از یک طرف یادآور قیام افتخارآمیز و دشمن‌شکن ۱۵ خرداد سال ۴۲ به رهبری مرجع عالیقدر و قائد عظیم‌الشان جهان اسلام حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی قدس‌سره است و از سویی رحلت جانکاه و عروج ملکوتی این پیشوای مجاهد در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸.

در پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ انقلاب عظیم اسلامی به رهبری این مرد بزرگ تاریخ ۲۵۰۰ ساله سلطنت شاهان و زورگویان را برهم زد و با الهام از قرآن کریم و مکتب حیات‌بخش اهل بیت علیهم السلام یک ملت به قیام و حق‌طلبی رهنمون شد به طوری که پس از ۱۵ سال و در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ سرنوشت ملت از سلطه‌ ستمگران خارج و ملت خود حاکم بر سرنوشت خویش گردید.

اگرچه عروج ملکوتی آن حضرت در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ کوهی از غم و اندوه بر شانه‌های آحاد ملت گذاشت و غم فراق آن حکیم فرزانه قلب همه‌ مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را جریحه‌دار کرد اما با الطاف الهی خلف صالح ایشان حضرت آیت‌اله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی پرچم ظفرمند انقلاب را به دوش کشید و با اقتدار هرچه بیشتر این نهضت بزرگ و این ملت وفادار و سربلند را به قله‌های رفیع سعادت و پیشرفت رهنمون گردید.

اینک در سالگرد این دو حادثه تاریخی ملت رشید ایران با دلی دردمند از حادثه تلخ و ناگوار سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان شهیدش در آستانه‌ آزمون دیگری قرار دارد که آن انتخابات زودرس ریاست جمهوری است.

بر عموم ملت ایران است که با چشمی باز و فکری عاقبت اندیش و دورنگر برای رفاه و پیشرفت مادی و معنوی ایران عزیز به کسی رای دهد که ضمن دارا بودن تمامی صلاحیت‌های قانونی ـ فردی انقلابی ـ خداباور ـ مردم‌گرا و در یک کلمه خدمتگزار راستین اسلام و کشور باشد. فردی که با استفاده از فرهنگ تعامل و همکاری ـ استفاده از همه‌ ظرفیت نیروهای انسانی برای حل مشکلات کشور فارغ از نگاه جناحی ـ سیاست موازنه مثبت در روابط بین‌الملل در چارچوب ملی برآمده از ۳ اصل عزت، حکمت و مصلحت انجام وظیفه نماید.

حزب تمدن اسلامی با گرامیداشت این روزهای خاطره‌انگیز با الهام از فکر بلند شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و با تکیه بر ۴ اصل لازم برای رسیدن به تمدن اسلامی یعنی؛ توسعه همه‌جانبه ـ مدیریت پویا ـ دفاع از ارزش‌ها ـ و نشاط ملی، همگان را به شرکت آگاهانه، متعهدانه و مومنانه در این آزمون و انتخابات پیش‌رو دعوت می‌نماید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha