• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403031308841
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

رئیس جمهور ‌شهید حق خاصی بر گردن جامعه کار و تولید کشور دارد

رئیس جمهور ‌شهید حق خاصی بر گردن جامعه کار و تولید کشور دارد

ایسنا/کردستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: دولت مردمی و رئیس جمهور شهید حق خاصی بر گردن کارگران، کارفرمایان و جامعه کار و تولید کشور دارند.

فرزاد پیشکاری امروز یکشنبه 13 خرداد در چهارمین نشست مدیران عضو شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان کردستان ضمن تسلیت فرارسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شهادت رئیس جمهور و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد، به سه سفر رئیس جمهور شهید به استان کردستان اشاره کرد و با بیان اینکه شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به استان کردستان داشت، اظهار کرد: دولت مردمی و رئیس جمهور شهید حق خاصی بر گردن کارگران، کارفرمایان و جامعه کار و تولید کشور دارند و تشکلات کارگری هیچگاه پرداخت معوقات کارگران، توجه به اصل سه جانبه‌گرایی و احصای بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی و تولیدی تعطیل، نیمه تعطیل و مشکل‌دار را فراموش نخواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان با اشاره به خدمات تامین اجتماعی، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای، مدیریت درمان، سازمان بازنشستگی، بانک‌های رفاه و توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به جامعه، افزود: هر کدام از این ادارات و سازمان‌ها وظیفه‌ای خطیر در جهت رفاه و آسایش جامعه بر عهده دارند که به بهترین نحو در این استان انجام وظیفه کرده و در حال خدمت رسانی به مخاطبین خود هستند.

پیشکاری با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از دستگاه‌هایی است که در خط مقدم ارتباط با مردم و خدمت‌رسانی قرار دارد، گفت: بیش از ۷۰ درصد جامعه کردستان زیرپوشش خدمات این وزارتخانه هستند و مدیران تابعه وزارت کار در کردستان توانسته‌اند با همدلی، تعامل و هماهنگی مقدمات رضایتمندی مردم را فراهم آورند.

پیشکاری عملکرد ادارات تابعه وزارت کار در کردستان را رضایت‌بخش خواند و گفت: خوشبختانه ادارات تابعه وزارت کار در کردستان شبانه روزی در راستای خدمت‌رسانی به جامعه مخاطب تلاش کرده و تعامل بسیار خوبی با هم و سایر ادارات در استان دارند که این خود نقطه عطفی برای پیشبرد سیاست‌های دولت مردمی و وزارت کار در کردستان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در پایان سخنان خود با بیان اینکه حضور در انتخابات تلاش برای اقتدار کشور و تعیین سرنوشت خویش است، از مدیران عضو شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان خواست با هماهنگی با مخاطبین سازمانی خود زمینه حضور پر شور در انتخابات پیش رو را فراهم آورده تا بتوان دین خود و جامعه بزرگ مخاطبان وزارت کار را به رئیس جمهور شهید و دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم ادا کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha