• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403031308628
  • منبع : نمایندگی کردستان

رئیس دانشگاه کردستان:

کیفیت آموزش اولویت دانشگاه برای دانشجویان بین‌الملل است

کیفیت آموزش اولویت دانشگاه برای دانشجویان بین‌الملل است

ایسنا/کردستان رئیس دانشگاه کردستان گفت: کیفیت آموزش برای دانشگاه، اساتید و وزارت علوم خط قرمز است و با توجه به اینکه دانشجویان بین‌الملل هزینه و زمان زیادی را در دانشگاه صرف می کنند، دریافت آموزش به بهترین نحو برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

 دکتر حامد قادرزاده امروز یکشنبه ۱۳ خرداد در نشست با دانشجویان بین‌المللی دانشگاه کردستان، اظهار کرد: هدف ما ایجاد ارتباط بیشتر با دانشجویان بین الملل و ارائه مطلوب خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی است و تمام تلاش خود را در این راستا به کار خواهیم گرفت.

وی کیفیت آموزش را نخستین و مهمترین مسئله مورد توجه دانشگاه عنوان کرد و افزود: کیفیت آموزش برای دانشگاه، اساتید و وزارت علوم خط قرمز است و با توجه به اینکه دانشجویان بین‌الملل هزینه و زمان زیادی را در دانشگاه صرف می کنند، دریافت آموزش به بهترین نحو برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه کردستان عنوان کرد: دانشگاه موظف است کلاس‌ها را منظم و مستمر برگزار کند و دانشجویان نیز باید به طور کامل مشارکت داشته و از منابعی که دانشگاه در اختیار آنها گذاشته بهره ببرند.

وی همچنین تصریح کرد: دانشگاه تلاش می‌کند در انجام کارهای پژوهشی نیز وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد و نیاز دانشجویان را تامین کند.

قادرزاده از صدور مدرک پایان تحصیلات دانشجویان به دو زبان فارسی و انگلیسی خبر داد و گفت: از این پس دانشجویان مجبور به ترجمه مدرک نیستند و این کار از طریق وزارت علوم انجام خواهد شد.

وی انجام تمامی امورات دانشجویان را وظیفه دانشگاه دانست و از دانشجویان خواست کار خود را به هیچ فردی واگذار نکنند و انجام آن را به دانشگاه بسپارند.

رئیس دانشگاه کردستان همچنین خاطرنشان کرد: اگر دانشجویی در طول تحصیل برای تقویت بنیه علمی خود نیاز به کلاس بیشتر داشت، به دانشگاه اعلام کند تا کلاس‌های مکمل و تقویتی برای آنها دایر شود.

در ادامه دانشجویان نیز مشکلات خود را مطرح کردند و خواستار پیگیری آنها شدند که از جمله خواسته‌های آنان تسریع روند امورات اداری، رفع مشکلات خوابگاه، رفع مشکل بیمه، مدت زمان اقامت در ایران و مشکل اقامت خانواده‌های دانشجویان بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۵:۳۴

واقعا عالیه دست مریزاد دکتر