• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403031308510
  • خبرنگار : 50589

داور المپیکی: والیبال آذربایجان‌شرقی را باید نقطه هدف دید

داور المپیکی: والیبال آذربایجان‌شرقی را باید نقطه هدف دید

ایسنا/آذربایجان شرقی داور تبریزی حاضر در پارا المپیک پیش رو می‌گوید: همه باید دست در دست هم، والیبال آذربایجان‌شرقی را نقطه هدف ببینیم.

مهدی نویدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت کنونی والیبال آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: والیبال استان با توجه به پیشینه‌ای که دارد، باید بیشتر از این ها دیده شود و سطح بالایی داشته باشد. نفراتی در سطح برتر والیبال به صورت تک ستاره داریم ولی جا دارد زیادتر و چشمگیرتر باشند. زمانی قطب والیبال بودیم و بازیکنان و مربیان بزرگی در والیبال تبریز پرورش یافته‌اند.

او ادامه داد: همه باید دست در دست هم دهیم و والیبال آذربایجان‌شرقی را نقطه هدف ببینیم. صرفاً برگزاری کلاس والیبال در تابستان برای رفع تکلیف نمی‌تواند به پیشرفت کمک کند و باید هدف گذاری کنیم.

نویدی درباره حضورش در پارا المپیک پیش‌رو گفت: افتخار بزرگی است و رسیدن به این مهم برای من یک نقطه هدف بود. از همه کسانی که زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم. خودم را نماینده قشر داوران می‌دانم. افتخار می‌کنم که دومین داور در طول تاریخ هستم که برای دومین بار در تاریخ به المپیک راه پیدا می‌کنم. از این بابت خیلی خوشحالم و به همشهری‌هایم افتخار می کنم که کمک کردند تا به این مهم دست پیدا کنم. امیدوارم تلاش کنم و نماینده شایسته ای باشم.

داور بین المللی والیبال درباره عملکرد ضعیف تیم ملی در لیگ ملت‌های جهان عنوان کرد: با توجه به اینکه در مقطعی در اوج لیگ ملت ها قرار گرفته بودیم، سطح توقع مردم بالا رفته که طبیعی است. به اوج رسیدن یک بحث است و ثابت ماندن در اوج بحث بسیار دشواری است. در حال حاضر تیم ملی از اوج فاصله گرفته‌ و دیدگاه ها در این خصوص متفاوت است.

نویدی گفت: نتایج خوبی نگرفتیم اما از لیگ ملت‌های جاری نشأت نمی‌گیرد و سیر نزولی مان از چند سال اخیر آغاز شده بود. شاید تصمیمات درستی درباره انتخاب مربی و مدیریت بازیکنان و عدم حفظ مربیان قبلی گرفته نشد. المپیک را که از دست دادیم اما امیدوارم والیبال ایران در ادامه آتیه خوبی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۴:۰۰

باسلام، اینجانب معتقدم:تبریز مرکز استان ۳، بایستی قطب والیبال ایران باشد.همانگونه که در گذشته بهترین بازیکنان را داشتیم.اکنون نیاز به سازماندهی در سطح جهانی والیبال با آموزش کلاسیک و مدرن و مربیان کارآزموده در سطح بین المللی داریم.که با توجه به سرمایه گذاریهای شهرداری تبریز در امور ورزش استان آذربایجان شرقی، بتوانیم برازنده استان سوم،در رقابت‌های کشوری ظاهر گردیم و در برگزاری مسابقات والیبال آسیایی و بین المللی شرکت کنیم.