• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403031208345
  • خبرنگار : 50160

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

رئیس‌جمهور شهید به گفتمان انقلاب باور داشت

رئیس‌جمهور شهید به گفتمان انقلاب باور داشت

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: فرصتی به‌نام عمر به انسان داده شده و باید از آن به بهترین نحو استفاده کنیم.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (شنبه ۱۲ خردادماه) در همایش مکتب تربیتی امام خمینی (ره) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت که با حضور فرهنگیان زنجان که در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، اظهار کرد: باید قدر لحظات زندگی را دانست و در مسیر درستی گام برداشت تا اثر درستی از خود بر زمین برجای بگذاریم.

وی تصریح کرد: هر کس در این دنیا در فاصله عمر قدرت انتخاب دارد؛ عده‌ای در مسیر درستی حرکت می‌کنند و تعدادی نیز در مسیر غلط قرار می‌گیرند. اختیار در اختیار خود فرد است و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه میدان زندگی عرصه امتحان است، افزود: هر فرد بنا به اقتضای شرایط خود مورد آزمون الهی قرار می‌گیرد. اینکه فرد در این راه چه کار می‌کند حائز اهمیت است.

خاتمی به حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور شهید و هیئت همراه اشاره کرد و گفت: این حادثه تاسف‌بار آزمون سختی برای ملت ایران بود که از آن سربلند بیرون آمدند و نشان دادند که قدردان زحمات مسئولان خدمت‌گزار خود هستند.

وی ادامه داد: بعد از این حادثه وارد آزمون بزرگ انتخابات شده‌ایم که کاندیداها باید اخلاق را رعایت کنند. انسان را خداوند باید بزرگ کند. رئیس‌جمهور شهید یک ویژگی بزرگ داشت که آن هم این بود که به گفتمان انقلاب که گفتمان امامین انقلاب است هم باور داشت و هم در حد توان عمل کرد. کاندیداها باید به این نکته توجه داشته باشند.

خاتمی افزود: در انتخاب رئیس‌جمهور باید این نکته مورد توجه همه ما قرار گیرد که گفتمان امامین انقلاب در راس تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرد.

وی خطاب به جامعه فرهنگیان، گفت: عملکرد شما عاملی در تربیت یک انسان است و کار بسیار سخت و مسیولیت سنگی است چرا که سرمایه هر کشور انسان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha