• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403031208133
  • خبرنگار : 50163

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی:

راه‌اندازی بیمارستان نور ولایت از نیازهای اولویت‌دار مردم خرم‌دره است

راه‌اندازی بیمارستان نور ولایت از نیازهای اولویت‌دار مردم خرم‌دره است

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث بیمارستان نور ولایت باید روشنگری شود، چرا که بسیاری از اطلاعاتی که به مردم داده شده کاملا غلط است.

منصور علیمردانی امروز (شنبه ۱۲ خرداد ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، اظهار کرد: یکی از همراهان رئیس‌جمهور که در این حادثه به شهادت رسید با افتخار از اهالی استان زنجان و شهرستان ابهر بود که همچون شهید طارمی که همراه سردار سلیمانی به شهادت رسید افتخار استان و ابهر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کمپ پناهندگان رفح و اعلام انزجار از این اقدام غیرانسانی، تصریح کرد: این حمله باعث شهادت کودکان و زنان بی‌گناه شد و همه دنیا در حال محکوم کردن این اقدام تروریستی است.

علیمردانی با اشاره به شروع به کار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این شروع به کار بدان معنا است که نمایندگان مردم کاملا به مسئولان و مردم معرفی شوند و ما نیز بعد از این با جدیت پیگیر امور مردم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای ما فعالیت مسئولان ادارات به عنوان بخشی از وزارتخانه‌ها مهم است و عملکردها به جد تحت رصد و نظارت قرار خواهد گرفت، اذعان کرد: معیار نظارت ما از مسئولان، رضایت مردم، سوال از مافوق، گزارش روسای دفتر و داشتن برنامه است.

علیمرادنی با توضیح اینکه مدیران باید در راستای شرح وظایف خود عملکرد درستی داشته باشند و برای رسیدن به جایگاهی که اسناد بالادستی مانند سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی نظام و برنامه توسعه پنج ساله است، تلاش کنند، تاکید کرد: کسانی که توان انجام کار را نداشته باشند تحمل نخواهیم کرد و مطمئن باشید در همه لحظات حضورم در مجلس از هیچ‌گونه تذکر و سوالی و استفاده از ابزارهای قانونی که در اختیار نماینده قرار دارد ابایی نخواهیم داشت و حتما از ابزارها برای نظارتی که مردم و قانون به ما سپرده‌اند استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این مطلب که ما به عهدی که با مردم بستیم وفادار خواهیم بود، توضیح داد: در اجرای این عهد نیز صادق خواهیم بود و برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

او با بیان اینکه در حال حاضر تا انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی فرصت چندانی نداریم، متذکر شد: هیچ مدیری نباید فکر نکند با عوض شدن دولت دیگر ما نیستیم و کارایی خود را کمتر کند و فعالیت‌های خود را به حداقل برساند؛ بلکه انتظار این است که با همان روال قبلی و حتی بهتر از آن کارمردم انجام شود و کاری روی زمین نماند که در همین راستا در این مدت رصد فعالیت ادارات بیشتر خواهد بود.

علیمردانی با تاکید بر اینکه توجه و تقویت جایگاه معتمدین یکی از برنامه‌هایی است که در شهرستان‌ها دنبال می‌شود، تصریح کرد: از نظرات کارگروه‌هایی که تشکیل شده، خبرگان و صاحب‌نظران هر حوزه در راستای پیشبرد بهتر امور استفاده خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه درخواستی که از فرماندار خرم‌دره داریم این است که با متولیان هتل غزال جلسه داشته باشند تا تعیین تکلیف این مجموعه صورت گیرد، اضافه کرد: هتل‌ غزال یکی از مجموعه‌های خوب بین‌راهی استان است که باید از تعطیلی آن جلوگیری شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، با توضیح این مطلب که بحث بیمارستان نور ولایت باید روشنگری شود چرا که بسیاری از اطلاعاتی که به مردم داده شده کاملا غلط است، گفت: این موضوع انتظاراتی برای مردم ایجاد کرده که نباید ایجاد می‌شد همچنین اقدامات انجام شده نیز در مسیر درست نبوده است و باید در این زمینه یک فعالیت جدی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه قضیه بیمارستان نور ولایت با توجه به اهمیت موضوع که در ذهن عموم مردم خرم‌دره قرار دارد برای ما اهمیت و جایگاه خاصی دارد، تصریح کرد: این موضوع حتما باید پیگیری شده و گره‌های کور پروژه مرتفع شود.

وی در ادامه گریزی به مسائل کشاورزان زد و با بیان اینکه قرار است چاه‌ها بر اساس مجوز و دبی رصد شده و تجهیزات آنها تعویض شود، افزود: با توجه به قرار داشتن در فصل کشاورزی و کار در حال حاضر زمان مناسبی برای انجام این کار نیست و زمان‌سنجی و رتبه‌سنجی در این زمینه لازم است مسئولان باید با رعایت حال و شرایط کشاورزان اقدام به این کار کنند.

علیمردانی با پرداختن به این مسئله که سند زمین‌های بنیاد و وضعیت زمین‌های شرکت تعاونی اصناف باید تعیین تکلیف شود، افزود: در راستای تشکیل شرکت تعاونی دهیاران و ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری‌ها نیز از موضوعاتی است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اجاره‌بها و ودیعه مسکن‌ها برای مردم سخت و غیرقابل تامین است، لذا درباره اجاره بها مسؤلان مربوطه باید پیگیری‌های لازم را انجام دهند، خاطرنشان کرد: بانک‌ها نیز باید مقدمات وام‌های ازدواجی که در صف‌های طولانی هستند را فراهم کرده و سریع‌تر نسبت به پرداخت این وام‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha