• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403031207644
  • خبرنگار : 50184

سرپرست هیات قایقرانی کرمانشاه:

کارهای قایقرانی کرمانشاه روی زمین نمی‌ماند

کارهای قایقرانی کرمانشاه روی زمین نمی‌ماند

ایسنا/کرمانشاه سرپرست هیات قایقرانی کرمانشاه با اشاره به اداره قایقرانی کرمانشاه با سرپرست گفت: کارهای قایقرانی کرمانشاه در دوره سرپرستی روی زمین نمی ماند.

محمدرضا قبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حواشی ماه های اخیر قایقرانی کرمانشاه، اظهار کرد: به دنبال شکایت یکی از کاندیداهای مجمع انتخابات ریاست هیات قایقرانی کرمانشاه، رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه حدود دو ماه پیش از سمت خود کنار رفت و اکنون این هیات با سرپرست اداره می شود. 

وی که به تازگی به عنوان سرپرست هیات قایقرانی کرمانشاه انتخاب شده، افزود: علیرغم اینکه قایقرانی کرمانشاه در حال حاضر با سرپرست اداره می شود، اما همه فعالیت ها روی روال پیش می رود و اجازه نمی دهیم کارها روی زمین بماند. 

سرپرست هیات قایقرانی کرمانشاه در ادامه کرد: در حال حاضر مشکل اصلی قایقرانان ما نبود فضایی برای تمرین است که در این زمینه به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان در حال پیگیری هستیم تا در محل سراب نیلوفر یا یکی از سدهای اطراف مرکز استان، فضای تمرین قایقرانان فراهم شود. 

وی خاطرنشان کرد: درصورتی که مشکل حقوقی دریاچه شهربازی کرمانشاه حل شود، با آبگیری این دریاچه به مانند سالهای گذشته کمک بزرگی به رشد و ارتقاء قایقرانی استان خواهد شد. 

با تاکید براینکه ساماندهی وضعیت قایقرانی کرمانشاه در دستور کار قرار مدیریت ورزش استان قرار دارد، عنوان کرد: باتوجه به فرسودگی قایق های قایقرانان استان، با تامین اعتبار از سوی اداره کل ورزش و جوانان، در دوره مدیریت پیشین هیات تعدادی قایق برای قایقرانان سفارش داده شده که اکنون در حال پیگیری برای تحویل آنها هستیم. 

به گزارش ایسنا، اوایل مرداد سال ۱۴۰۱ بود که انتخابات هیات قایقرانی کرمانشاه با حضور دو کاندیدای اصلی برگزار شد و پس از پایان رای گیری، پیمان ضیایی ۱۰ رای و محمدصدیق حشمتیان یازده رای کسب کردند.

باتوجه به نزدیک بودن آراء، انتخابات به دور بعدی کشیده شد که این نتیجه بازهم در دور دوم انتخابات تکرار شد و با توجه به آیین نامه هیات های ورزشی مبنی بر اینکه در دور دوم انتخابات کاندیدایی که بیشترین آراء را کسب کند، با هر اختلاف رای، به عنوان کاندیدای برنده انتخاب می شود، محمد صدیق حشمتیان به عنوان رئیس جدید هیات قایقرانی کرمانشاه انتخاب شد.

پس از پایان مجمع، پیمان ضیایی که تا پیش از آن ریاست هیات قایقرانی استان را بر عهده داشت، با عدم قبول نتیجه انتخابات، به وزارتخانه شکایت کرد و سرانجام پس از حواشی فراوان در دی ماه همان سال وزارت ورزش با رد شکایت پیمان ضیایی، محمدصدیق حشمتیان را به عنوان رئیس هیات استان معرفی و حکم او را صادر کرد، موضوعی که پیمان ضیایی دوباره آن را نپذیرفت و مجددا شکایت کرد و این بار حکم به نفع پیمان ضیایی صادر شد و از حدود یک ماه پیش رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه برکنار شد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha