• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031207533
  • خبرنگار : 50441

‌رجب‌زاده شکست را گردن گرفت

‌رجب‌زاده شکست را گردن گرفت

ایسنا/فارس سرمربی فجر که تیمش چندی پیش صدرنشین را در شیراز با سه گل مغلوب کرده بود، پس از شکست مشابه در زمین رقیب مستقیم، خود را مقصر شکست اعلام کرد و از هواداران شیرازی عذرخواهی کرد.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شکست سنگین ۳ بر صفر در دیدار ۶ امتیازی مقابل چادرملو اظهار کرد: این بازی یک جنگ تمام عیار برای صعود بود. یک بازی سنگین که در نیمه اول، میزبان با اینکه توپ و میدان را در اختیار داشت اما نمی‌توانست موقعیتی روی دروازه ما ایجاد کند.

وی افزود: نیمه دوم همه چیز به ضرر ما پیش رفت. این ما بودیم که اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کردیم و یک توپ به تیر دروازه حریف زدیم، اما دقایقی بعد گلی دریافت کردیم که فکر می‌کنم اشتباه داور در آن موثر بود.

سرمربی فجر در این باره گفت: بازیکن حریف با زیرکی یک خطا از داور گرفت و همان توپ تبدیل به گل شد. روی گل دوم هم به اعتقاد من داور اشتباه کرد، چون ابتدا باید خطا روی مهاجم ما اعلام می‌شد، اما داور سوت نزد و در ادامه همان توپ وارد دروازه ما شد.

‌رجب‌زاده شکست را گردن گرفت

رجب‌زاده با تاکید بر اینکه به دنبال توجیه نیست، افزود: دنبال بهانه‌گیری نبوده و نیستم، این را هم می‌دانم که چادرملو تیم قدرتمندی است اما می‌خواهم بگویم ما هم تیم ضعیفی نبودیم که با چنین نتیجه سنگینی بازی را واگذار کنیم.

وی گفت: به بازیکنان گفته بودم که تمرکز خود را در جو سنگین ورزشگاه یزد حفظ کنند، اما متاسفانه یکی از آرام‌ترین بازیکنان ما در لحظات حساسی تمرکز خود را از دست داد و اخراج شد. روی همین احساسی شدن‌ها موقعیت‌هایمان را هم از دست دادیم و شکست خوردیم.

البته این ملی پوش سابق هنوز از صعود نا امید نشده است و در ادامه گفت: تمرینات خود را با جدیت و با روحیه ادامه می‌دهیم تا بتوانیم در دو بازی باقی‌مانده پیروز شویم. ما کار خود را انجام می‌دهیم و منتظر لغزش رقبا می‌مانیم. همه تیم‌های لیگ قابل احترام هستند و امیدواریم همانطور که شکست برای ما اتفاق افتاد، برای رقبا هم اتفاق بیفتد و بتوانیم صعود کنیم.

سرمربی فجر ضمن عذرخواهی از تماشاگرانی که در طول فصل روی سکوهای حافظیه و حتی در شهر یزد این تیم را تنها نگذاشتند، تاکید کرد: مقصر این باخت و تمام ناکامی‌های فصل من هستم. هیچ‌گاه فرار رو به جلو نمی‌کنم و دنبال بهانه‌گیری هم نیستم، اما باز هم می‌گویم حقمان ثبت چنین نتیجه‌ای نبود.

به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی که بازی با رقیب مستقیم خود را در یزد با شکست سنگین سه بر صفر پشت سر گذاشت، حالا با ۶۷ امتیاز تیم سوم جدول است و پشت سر خیبر ۷۳ امتیازی و چادرملو ۶۹ امتیازی قرار دارد.

خیبر با کسب یک تساوی در دو بازی باقی‌مانده صعود خود را مسجل خواهد کرد و از حالا باید نماینده استان لرستان را لیگ برتری بدانیم، اما جدال بین چادرملو و فجر تا روز پایانی ادامه خواهد داشت. فجر منتظر یک لغزش از چادرملو است تا با کسب ۶ امتیاز باقی‌مانده به لیگ برتر صعود کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha