• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۱
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1403031207516
  • خبرنگار : 71661

دعوت کنگره آمریکا از نتانیاهو برای سخنرانی درباره «صلح پایدار» در منطقه!

دعوت کنگره آمریکا از نتانیاهو برای سخنرانی درباره «صلح پایدار» در منطقه!

با گذشت کمتر از یک هفته از حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان رفح، رهبران کنگره آمریکا از نخست‌وزیر این رژیم دعوت کردند تا در این کنگره درباره راه‌های حمایت از «دموکراسی» و «دستیابی به صلح پایدار در منطقه» سخنرانی کند!

به گزارش ایسنا، رهبران کنگره آمریکا در نامه‌ای به‌صورت رسمی از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دعوت کردند تا در کنگره ایالات متحده سخنرانی کند.

در این نامه آمده است: «به نیابت از رهبران دو حزب مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا، می‌خواهیم از شما دعوت کنیم تا در نشست مشترک کنگره سخنرانی کنید.»

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» این دعوت که در میان اختلاف‌های فزاینده سیاسی بر سر حملات رژیم صهیونیستی به غزه صورت گرفته، نشان‌دهنده حمایت آمریکا از این متحد دیرینه خود است.

این نامه توسط «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، «چاک شومر» رئیس اکثریت مجلس سنای آمریکا، «میچ مک‌کانل» رئیس اقلیت جمهوری‌خواه مجلس سنا و «حکیم جفریس» رئیس اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده نوشته شده و در آن تاریخ مشخصی برای سخنرانی نتانیاهو ذکر نشده است.

رهبران کنگره ایالات متحده اعلام کردند این نامه با هدف «اعلام همبستگی» آمریکا با رژیم صهیونیستی نوشته شده است.

آن‌ها در این نامه که کمتر از یک هفته بعد از جنایات صهیونیست‌ها در اردوگاه آوارگان رفح نوشته شده، از نتانیاهو می‌خواهند دیدگاه خود را درباره «دفاع از دموکراسی» و راه‌های دستیابی به صلح پایدار در منطقه ارائه کند!

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه در روز یکشنبه، دست‌کم ۴۵ غیرنظامی فلسطینی به شهادت رسیدند. تصاویر تلخ این حمله و آتشی که در میان چادرهای آوارگان فلسطینی به راه افتاد به‌سرعت در فضای مجازی دست‌به‌دست شد و رژیم اشغالگر شدیداً مورد انتقاد قرار گرفت.

بااین‌حال، رژیم اشغالگر در روز سه‌شنبه حمله‌ای مجدد به اردوگاه آوارگان رفح ترتیب داد که در آن ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha