• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031007126
  • خبرنگار : 50441

جام آزادگان

میزبان با ۱٠ نفر از شکست گریخت

میزبان با ۱٠ نفر از شکست گریخت

ایسنا/فارس نماینده شیراز با وجود ۱٠ نفره شدن، توانست از شکست خانگی مقابل نماینده استان مازندران بگریزد.

در چارچوب هفته سی و دوم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، عصر امروز، ۱۰ خردادماه یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و دو تیم شهر راز شیراز و دریای بابل به مصاف هم رفتند.

در ترکیب شهرراز، آرش ملک علیایی، محمد قنبری، جواد نصیر، مجید بهروزی، کمال‌الدین نیک‌خوی، میلاد غریبی، پیمان نامور، رضا بهمئی، علی آل‌کثیر، محمدرضا فیروززاده و میلاد احمدی از ابتدا به میدان رفتند.

سید داوود سیدعباسی سرمربی دریای بابل هم نفراتی چون ابوالفضل هاشمی، علی خانلرزاده، سیدجلال عبدی، امید منصوری، امیر لطفی پور، میلاد ابطحی، میلاد جهانی، ابوالفضل آذرنوشاد، مهدی مومنی، محمد قاسمی نژاد و رضا علیاری را به زمین مسابقه فرستاد.

علی صفایی، وحید سیفی، محسن حکیم و احمد مرشدی تیم داوری این دیدار را تشکیل می‌دادند و ناظر بازی هم عبدالرسول استادزاده بود.

نیمه اول این مسابقه در حالی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که میلاد غریبی بازیکن باتجربه شهر راز در دقیقه ۳۷ یک ضربه پنالتی را برای نماینده شیراز از دست داد. اما در آغاز نیمه دوم، این تیم میزبان بود که به گل رسید و ابراهیم حیاتی توانست گل حساسی را برای دریای بابل در دقیقه ۴۷ به ثمر برساند. روی یک پرتاب اوت و دفع ناقص مدافعان، توپ پشت محوطه جریمه به حیاتی رسید و او با یک ضربه تماشایی توپ را به سقف دروازه ملک علیایی چسباند.

در ادامه نارنجی پوشان شیرازی تلاش زیادی برای جبران گل خورده از خود نشان دادند اما در ایجاد موقعیت گلزنی چندان موفق نبودند.

در دقیقه ۸٠ جواد نصیر مدافع شیرازی شهر راز با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا کار شاگردان ستار زارع برای امتیاز گرفتن از این مسابقه سخت‌تر شود، اما رضا آقابابایی در دقیقه ۸۸ با یک ضربه سر دیدنی دروازه ابوالفضل هاشمی را باز کرد.

در نهایت پس از پنج دقیقه وقت تلف شده، این مسابقه با تساوی یک یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، با این نتیجه شهر راز با ۳۵ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت و دریا با ۲۸ امتیاز روی پله پانزدهم ایستاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha