• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403031007116
  • خبرنگار : 71299

استاندار ایلام در بازدید از تونل کبیرکوه:

مطالبات معارضان راه دسترسی تونل کبیرکوه در اسرع وقت پرداخت شود

مطالبات معارضان راه دسترسی تونل کبیرکوه در اسرع وقت پرداخت شود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: با افتتاح تونل کبیرکوه که تیرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد ۲۱ کیلومتر فاصله زمانی بین دره‌شهر و آبدانان کاهش می‌یابد و ۹۰ پیچ خطرناک حذف می‌شود.

«حسن بهرام‌نیا» امروز پنجشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳، با حضور در شهرستان دره شهر، در دومین برنامه خود از تونل کبیرکوه بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت و با معارضین راه دسترسی این تونل هم گفتگو کرد.

وی در جریان این بازدید با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رییس‌جمهور و همراهان ایشان اظهار کرد: شهید رئیسی پایه‌گذار دکترین مدیریت در تراز انقلاب اسلامی است و ضرورت دارد سبک مدیریت شهیدخدمت نصب‌العین همه مدیران باشد.

بهرام‌نیا افزود: شهادت شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت موجب وحدت و انسجام و اتحاد در کشور است که امیدواریم در مسیر این گفتمان حرکت کنیم و شاهد بالندگی کشور در همه حوزه‌ها باشیم.
وی خاطرنشان کرد: گفتمان شهید خدمت، گفتمان امامین انقلاب بود و تمامی برنامه‌ها و راهبردهای او براساس گفتمان انقلاب بود.

این مسئول با اشاره به بحث انتخابات، بیان داشت: انتخابات نتیجه تبلور فکری مردم است. وزارت کشور مجری برگزاری انتخابات است و ما وظیفه داریم انتخاباتی باشکوه برگزار کنیم.

استاندار ایلام اضافه کرد: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی رییس‌جمهور در اختصاص اعتبارات ابرپروژه سامانه گرمسیری و تونل کبیرکوه اهتمام داشتند. از سال ۹۰ تا سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰۰ میلیارد تومان  برای تونل کبیرکوه هزینه شد اما طی دو سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه تونل کبیرکوه تزریق شد.

وی از اختصاص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای تونل کبیرکوه و برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب اوراق مشارکت به پروژه تونل کبیرکوه اختصاص می‌یابد.
استاندار ایلام در خصوص زمان افتتاح تونل کبیرکوه گفت: حسب وعده مدیرکل راه و شهرسازی، تونل کبیرکوه تا ۱۵ تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: با افتتاح تونل کبیرکوه ۲۱ کیلومتر فاصله زمانی بین دره‌شهر و آبدانان کاهش می‌یابد و ۹۰ پیچ خطرناک حذف می‌شود.

بهرام‌نیا در خصوص مطالبات معارضین راه دسترسی تونل کبیرکوه، گفت: طبق نرخ کارشناسی، مطالبات معارضین راه دسترسی تونل کبیرکوه در اسرع وقت پرداخت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha