• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403031007031
  • خبرنگار : 50589

مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی:

تعیین تکلیف انتخابات هیات بدنسازی تا هفته آینده/ مالکیت ماشین‌سازی واگذار می‌شود

تعیین تکلیف انتخابات هیات بدنسازی تا هفته آینده/ مالکیت ماشین‌سازی واگذار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: تا یک هفته آینده درباره انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام تصمیم‌گیری خواهد شد.

حبیب ستوده‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری مجدد انتخابات هیات بدنسازی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: از سمت معاونت وزارت ورزش و جوانان نامه‌ای مبنی بر برگزاری مجدد انتخابات هیات بدنسازی آذربایجان‌شرقی به اداره ورزش و جوانان استان ارسال شده بود اما مقصود نبیل پور، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام به این تصمیم اعتراض کرده و نامه‌ای را به دفتر مشترک ارسال کرد که تا یک هفته آینده در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

آیا فعالیت بدنسازی در حال حاضر در آذربایجان‌شرقی ممنوع است؟ ستوده‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: نه اصلا ممنوع نیست. اما به هیات بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرده‌ایم که برای برگزاری هر مسابقه یا رویداد با اداره کل ورزش و جوانان هماهنگ کند. فعالیت در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام آزاد است.

او درباره اینکه قرار بود در شورای ورزش استان درباره احیای تیم ماشین سازی تبریز تصمیم‌گیری شود، گفت: قرار بود شورای عالی ورزش استان روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) برگزار شود که به علت سفر ریاست جمهوری یک هفته به تعویق افتاد و سپس به علت سانحه‌ تلخ بالگرد و شهادت ریاست جمهوری، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی برگزار نشد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در پروسه احیای باشگاه ماشین‌سازی مالکیت از یونس قربانی گرفته خواهد شد گفت: فقط به دنبال یک ارگان یا فرد هستیم که از پس هزینه های ماشین سازی بر بیاید و با پرداخت بدهی ها پنجره نقل‌وانتقالات این تیم را باز کند.

آیا برای واگذاری مالکیت ماشین سازی تبریز فراخوان داده خواهد شد؟ ستوده‌نژاد بیان کرد: نه بحث اهلیت مالک خیلی مهم است. اولین پیشنهاد ما این است که مالکیت ماشین سازی را به کارخانه برگردانیم و دومین پیشنهادمان این است که ماشین سازی از مس سونگون ارتزاق کند و به مس واگذار شود. با استاندار فقید هم بحث احیای ماشین سازی را مطرح کرده بودیم و ایشان هم راغب بودند که هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد. شورای ورزش استان را به زودی با سرپرست استانداری، تراب محمدی، برگزار خواهیم کرد تا وضعیت احیای این باشگاه تعیین تکلیف شود.

آیا تاریخ برگزاری سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان مشخص شده است؟ ستوده‌نژاد پاسخ داد: این دوره از تور ۱۵ لغایت ۱۹ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی درباره احیای تیم دوچرخه سواری پتروشیمی مطرح کرد: اخیراً با مسئول ورزشی شرکت پتروشیمی تبریز صحبت‌هایی انجام داده‌ایم و گفته اند که به ما اعلام خواهند کرد و ما منتظر جوابشان هستیم. احتمال احیای تیم دوچرخه سواری پتروشیمی ۵۰-۵۰ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha