• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403031006990
  • خبرنگار : 71974

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت:

اجرای مناظرات دانشجویی در راستای مطالبات رهبری بود

اجرای مناظرات دانشجویی در راستای مطالبات رهبری بود

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی برای برگزاری مناظرات دانشجویی گفت: این رویداد در راستای اجرای مطالبات رهبری است که باعث شکل‌گیری بستری برای ایجاد گفت‌وگو و همچنین باعث نشاط در دانشگاه خواهد شد. این موضوع همواره مورد تاکید شهید جمهور نیز بود.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات دانشجویی ایران  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان اظهار کرد: بعد از این اتفاق، خیلی سخت است که از شهید عزیزمان سخن بگوییم، به دلیل آشنایی با ایشان از نزدیک با اخلاق و روحیه وی آشنا بودم، امیدوارم خدا توفیق دهد مسیری که رئیس جمهور شهید پایه‌ریزی کرد را ادامه دهیم.

وی ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی برای برگزاری مناظرات دانشجویی عنوان کرد: این رویداد در راستای اجرای مطالبات رهبری است که باعث شکل‌گیری بستری برای ایجاد گفت‌وگو و همچنین باعث نشاط در دانشگاه خواهد شد. این موضوع همواره مورد تاکید شهید جمهور نیز بود.

خلجی ادامه داد: میزان حضور اعضای هیات دولت و مدیران در دیدارهای دانشجویی در سال گذشته رکورد زد و بیش از ۳۰۰ نشست دانشجو با وزرا و اعضای هیئت دولت برگزار شد و حتی استانداران و فرمانداران نیز در این مراسم حضور یافتند و ایشان نیز در روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی حضور یافتند.

رئیس شورای اطلاع رسانی با بیان اینکه تعداد شرکت‌های دانش بنیان دو برابر شد و از ۵ هزار به ۱۰ هزار شرکت افزایش یافت، عنوان کرد: رشد درآمدهای شرکت‌های دانش بنیان نیز در این سه سال سه برابر شد که نشان از توجه ویژه رئیس جمهور فقید به علم و فناوری داشت.

وی با بیان اینکه عمده اعضای کابینه دولت سیزدهم عضو هیات علمی و دانشگاهی هستند، عنوان کرد: با شیوع بیماری کرونا دانشگاه‌های کشور بیش از دو سال تعطیل بودند و بسیاری نسبت به بازگشایی دانشگاه ابراز ناامیدی می‌کردند؛ اما با تلاش و تدابیر رئیس جمهور و زحمات کادر بهداشت و درمان بیماری کرونا مهار شد و دانشگاه‌ها نیز کار خود را به صورت حضوری آغاز کردند.

خلجی بیان کرد: در سه سال اخیر تلاش زیادی برای تصویرسازی علیه رئیس جمهور در داخل و خارج صورت گرفت اما حضور معنادار مردم در تشییع رییس جمهور شهید نشان داد برخلاف همه تلاشها، مردم قدردانی تلاشها و مجاهدتهای رییسی عزیز هستند و رییس جمهور در دل ملت جای دارد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت عنوان گرد: رئیس جمهور فقید طعم شیرین خدمت بدون منت را به مردم چشاند، ایشان ثابت کردند که کشور می تواند با وجود همه محدودیتها پیشرفت کند، او نشان داد با تکیه بر اخلاق و فقاهت می‌توان اجماع درست کرد.

وی ادامه داد: شهید رییسی سرباز نظام صدای انقلاب بود و مسیر کشور را از مسیر تسلیم به مسیر انقلاب و خدمت تغییر داد.

خلجی عنوان کرد: تجربه دوران کاری آیت‌الله رئیسی ثابت کرد که می‌توان به دور از دو قطبی سازی‌های بی‌ثمر و با میدان دادن به جوانان با سه سال کار کردن عقب‌ماندگی ۱۰ سال را جبران کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha