• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403031006928
  • خبرنگار : 50200

برگزیدگان دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران معرفی شدند

برگزیدگان دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران معرفی شدند

ایسنا/مازندران معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از معرفی و تجلیل برگزیدگان دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت خبر داد. 

محمدرضا ییلاقی ۱۰ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی، اجتماعی، دولتی و مردم‌نهاد استان برگزار شد.

وی افزود: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در ۷ محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: این رویداد به دنبال این است که فعالین مرتبط مردمی برجسته شده و به عنوان یک الگو در امر افزایش جمعیت و فرزندآوری به جامعه معرفی شوند.

ییلاقی یادآور شد: به منظور اهدای سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت نسبت به تدوین شاخص‌های ارزیابی و سنجش به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اقدام و اعطای جایزه بر اساس گزارش ارائه شده از نهادهای ذیربط مبنی بر اثربخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه مخاطب صورت گرفت.

برگزیدگان دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران معرفی شدند

وی از جمله اهداف اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت را ایجاد تغییر ملموس در رویدادهای حیاتی جمعیتی شامل ازدواج، موالید، طلاق و مرگ و میر در راستای رویکرد جوانی جمعیت، معرفی و ارتقای حداکثری شناخت آحاد مردم و مسئولان از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برشمرد.

ییلاقی گفت: در محور خانواده؛ رقیه محمدحسینی، صدیقه کلیجی و بهروز بابایی، فاطمه معبودی و حسین اسماعیلی خطیر تجلیل و در محور سازمان‌های مردم نهاد؛ سمن هوای نو با مدیریت کریم کناری و بنیاد ملی خانواده با مدیریت صاحبی برگزیده شدند.

برگزیدگان دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران معرفی شدند

هم چنین در محور رسانه؛ سیده حکیمه موسوی ازنی، جعفر قربانی و مصطفی صاحبی بهنمیری به‌ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: در محور دستگاه‌های اجرایی؛ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران، اداره‌کل مدیریت درمان تامین اجتماعی، اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره‌کل تبلیغات اسلامی برتر شدند.

هم‌چنین در محور موسسات خصوصی؛ شرکت مخابرات استان مازندران برگزیده و در محور مدیران نیز محمد اسفندیاری مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری مازندران، دکتر سلیمانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دکتر حسین جلاهی مدیر بیمه سلامت مازندران انتخاب و تجلیل شدند.

برگزیدگان دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران معرفی شدند

ییلاقی اضافه کرد: در محور نخبگان؛ دکتر مرضیه زمانیان، دکتر زهره شاه‌حسینی و دکتر صغری خانی برتر شدند و در محور خانواده باشکوه ( ستاد اجرایی فرمان امام ره) نیز نجمه امیری و میثم معافی، هانیه کاویانی و رسول صفری، بهاره فرهادیان و محمدرضا فغان‌پور مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در محور تجلیل ویژه نیز سیدرضا هادیان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و زینب محمدی موسسه فرهنگی آینده‌سازان گنجینه نور عرش برگزیده و تجلیل شدند.

ییلاقی یادآور شد: مدیریت اجرایی دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران بر عهده صفا رنجبر کوچکسرایی رئیس موسسه فرهنگی گنجینه نور عرش مازندران بوده و اقدامات دبیرخانه رویداد را مؤسسه فرهنگی یاس سپید معراج قائم انجام داده است.

برگزیدگان دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران معرفی شدند

وی در پایان از همراهی و همکاری نهادها و دستگاه اجرایی که در این رویداد مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha