• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403031006866
  • خبرنگار : 50532

اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آستارا انتخاب شدند

اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آستارا انتخاب شدند

ایسنا/گیلان  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آستارا از رأی گیری و انتخاب اعضای هیات اجرایی و معتمدین اصلی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل فرمانداری این شهرستان خبر داد.

سیدحمید موسوی روز پنجشنبه ۱۰ خرداد در گفتگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با رای گیری از بین معتمدین حاضر در جلسه، ۸ نفر به عنوان معتمدین هیأت اجرایی ستاد انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مرزی بندر آستارا انتخاب شدند.

وی تشکیل هیات اجرایی را یکی از ارکان انتخابات عنوان کرد و افزود: براساس رای گیری به عمل آمده از افراد معتمد شهرستان که با تایید هیئت نظارت بر انتخابات آستارا انتخاب شده بودند، آقایان حسن ضارب، جاوید لقمان نیا، حسن ملکی اسبوئی، اورنگ استقامت، عادل نیرودل، توکل مافی، محمد داوری خانقاه و فاضل تعلیمیان به عنوان معتمدین اصلی در هیئت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مرزی بندر آستارا عضویت خواهند داشت.

موسوی، گفت: انتخابات اعضای اصلی هیئت اجرایی بخش لوندویل شهرستان آستارا نیز برگزار شد و آقایان فریور کرم‌زاده، برات نبی نیا، عارف یاورپور، ایرج لطف‌اللهی، عاکف ملالی، فردین چایچیان، غلامحسین بی ملال و اسد بنی نعمتیان به عنوان معتمدین اصلی انتخاب شدند.

وی، اظهار کرد: برگزاری مطلوب، قانونمند و امانتدارانه انتخابات مطالبه مقام معظم رهبری از مجریان انتخابات است و ما باید بر اساس قانون و تکلیف شرعی و با یک تیم برگزاری انتخابات و جمع مقتدری که داریم در این زمینه بیش از پیش بکوشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آستارا، تصریح کرد: همه دست اندرکاران انتخابات باید برای تحقق حماسه سیاسی در روز انتخابات ریاست جمهوری نقش آفرینی کنند و وظیفه ما تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای است و مشارکت حداکثری مردم در برقراری امنیت و آرامش در کشور، از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش ایسنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۵ هزار نفر جمعیت در دو بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است. انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران طبق اعلام وزارت کشور هشتم تیرماه برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha