• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403031006801
  • خبرنگار : 50294

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خبر داد:

جهش در اتمام پروژەهای آبی کردستان در دولت سیزدهم

جهش در اتمام پروژەهای آبی کردستان در دولت سیزدهم

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان روی کار آمدن دولت سیزدهم را برکتی خاص برای کردستان دانست و گفت: با روی کار آمدن دولت مردمی با تزریق اعتبارات خوب و بەموقع طرح‌های نیمه تمام حوزه آب که مطالبه بحق مردم شریف استان بود، جهش خوبی در اتمام پروژەهای آبی صورت گرفت.

آرش آریانژاد امروز (۱۰خرداد) در جلسه شورای معاونین و مدیران، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه اظهار کرد: توجه دولت شهید جمهور، به استان کردستان بسیار ویژه و مثال زدنی بود.

آریانژاد عنوان کرد: بر ما پوشیده نیست که طی دو سال اخیر با روی کار آمدن دولت مردمی با تزریق اعتبارات خوب و بەموقع طرح‌های نیمه تمام حوزه آب که مطالبه بحق مردم شریف استان بود، جهش خوبی داشت به نحوی که پس از افتتاح ابرپروژه‌های آبی استان با حضور خادم جمهور و هیئت دولت، حلاوت و برکات این موضوع شامل حال هم استانی‌های گرامی شد.

وی افزود: توجه ویژه دولت شهید جمهور، به استان کردستان، مثال زدنی است و دولتمردانی همچون استاندار کردستان، که در کلاس معرفت و مردمداری خادم جمهور تلمذ کرده بود، با تأسی از سیرت رئیس جمهور مردمی و محبوب در جهت رفاه حال مردم و تحقق وعده‌های صادق، بصورت شبانه روزی تلاش نمود و با حمایت تمام قد از مجموعه شرکت آب منطقه‌ای کردستان، به لطف پروردگار امروز در حوزه آب در کردستان با هیچ چالشی مواجه نیستیم.

آریانژاد ادامه داد: شهادت این عزیزان شوک بزرگی به جامعه وارد نمود، اما با الهام از سیره آن بزرگان، شوق خدمت در رگ‌های مدیران استانی همچنان جاریست و امروز ما وام‌دار دغدغه‌های همیشگی شهید جمهور هستیم و این دَینی بر گردن ماست تا به رسالت خود به بهترین شیوه ممکن، عمل نمائیم.

در ادامه جلسه آرش آریانژاد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع و مصارف آب استان، اظهار کرد: خوشبختانه در سال آبی گذشته بارش‌های خوبی را در استان شاهد بودیم اما مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت آب امری ضروری است و با توجه به گرم شدن هوا، انتظار داریم کشاورزان گرامی استان همچون گذشته ما را در امر حفاظت و صیانت از این عنصر حیاتی یاری نمایند و از شیوه‌های نوین آبیاری و اصلاح الگوی کشت، استفاده نمایند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، همچنین به اهمیت آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی از طریق ائمه جماعات و روحانیون معزز اشاره کرد و افزود: نظر به جایگاه موجه و مقبول روحانیون و ماموستاها در بین آحاد جامعه، تریبون این عزیزان می‌تواند ظرفیت خوبی برای انعکاس مسائل مربوط به صرفه‌جویی در مصرف آب باشد و امیدواریم این جامعه فرهیخته در این مورد فعالیت گسترده داشته باشند، چرا که مسأله حفاظت از آب فرابخشی و تکلیفی بر عهده تک تک افراد جامعه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha